مسعود آرمات تنها گزینه مطرح شده در هیئت رئیسه والیبال بود

به گزارش آموزشگاه ما، محمود افشاردوست در مصاحبه با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که گزینه های مطرح شده از سوی رئیس فدراسیون در جلسه هیئت رئیسه برای انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان چه کسانی بودند؟ گفت: آنچه که داورزنی به صورت گزارش در هیئت رئیسه اعلام کرد ماحصل مشورت هایی بود که با برخی از اعضای کمیته فنی انجام داده بود. طبق گزارش مطرح شده، ظاهراً در بین 20 گزینه بررسی های زیادی اجرا شده و با توجه به صحبت هایی که با برخی از اعضای کمیته فنی مطرح شده، در نهایت مسعود آرمات انتخاب شد تا هدایت تیم نوجوانان به او سپرده شود.

مسعود آرمات تنها گزینه مطرح شده در هیئت رئیسه والیبال بود

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در واکنش به این سئوال که یعنی فقط نام مسعود آرمات در جلسه هیئت رئیسه مطرح شده بود؟ تاکید کرد: بله، فقط اسم آرمات به عنوان گزینه نهایی مطرح شد اما همان طور که گفتم ظاهراً آرمات از میان 20 گزینه انتخاب شده است.

افشاردوست درباره حضور آلکنو روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران نیز گفت: آلکنو تقریباً تمام شده است. با توجه به اینکه با تیم باشگاهی روسیه قرارداد دارد طبیعی است که اواخر فروردین ماه در ایران حاضر شود اما طبق صحبت های داورزنی، آلکنو کارش را در ایران آغاز خواهد کرد و قطعاً در این 7 ماه او بیکار نخواهد بود. درباره معرفی کادرش نیز اطلاعاتی ندارم و این به نوع مذاکرات فدراسیون به آلکنو برخواهد گشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 168

به "مسعود آرمات تنها گزینه مطرح شده در هیئت رئیسه والیبال بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسعود آرمات تنها گزینه مطرح شده در هیئت رئیسه والیبال بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید