موسوی: زمان مناسبی برای حضور در لیگ والیبال ایتالیا بود، احساس بدی نسبت به هم تیمی هایم ندارم

به گزارش آموزشگاه ما، لژیونر والیبال ایران گفت: چند سال قبل هم این فرصت را داشتم که به ایتالیا بیایم، ولی ترجیح دادم در ایران بمانم، چون خیلی جوان بودم، ولی الان زمان مناسبی برای حضور در لیگ ایتالیا بود.

موسوی: زمان مناسبی برای حضور در لیگ والیبال ایتالیا بود، احساس بدی نسبت به هم تیمی هایم ندارم

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، سید محمد موسوی، ستاره تیم ملی والیبال ایران در مراسم معارفه خود در باشگاه پیاچنزا ایتالیا گفت: خیلی خوشحالم از اینکه در ایتالیا هستم چون لیگ ایتالیا، مهم ترین و عظیم ترین لیگ والیبال دنیا است. به خودم افتخار می کنم که در سری A بازی می کنم و بالاتر از آن خوشحالم که می توانم در کنار قهرمانان این رشته به میدان بروم و بازی کنم.

ملی پوش والیبال ایران ادامه داد: تیم پیاچنزا، پتانسیل بالایی دارد و این بسته به ما است که چطور از این پتانسیل استفاده کنیم و در زمین برنده شویم. من چند سال قبل هم این فرصت را داشتم که به ایتالیا بیایم، ولی ترجیح دادم در ایران بمانم، چون خیلی جوان بودم، ولی الان زمان مناسبی برای حضور در لیگ ایتالیا بود.

محمد موسوی گفت: من بعد از چند هفته تعطیلی توانستم تمرین و بدنسازی کنم و انتظار دارم که در عرض چند هفته به شرایط ایده آل برسم. احساس بدی نسبت به هم تیمی ها و میکله بارنوویچ، پاسور تیم ندارم. هنوز کارهای زیادی در پیش داریم تا بهتر شویم. هدف من، یاری به تیم در هر شکل ممکن است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 133

به "موسوی: زمان مناسبی برای حضور در لیگ والیبال ایتالیا بود، احساس بدی نسبت به هم تیمی هایم ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: زمان مناسبی برای حضور در لیگ والیبال ایتالیا بود، احساس بدی نسبت به هم تیمی هایم ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید