هواپیمای دریایی یا Seaplane چیست؟

به گزارش آموزشگاه ما، تور نوروزی مالدیو برترین انتخاب برای گذراندن یک تعطیلات بی نظیر است. با پیشرفت فناوری حوزه حمل و نقل نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است. این روزها شاهد پیشرفت علم در حوزه های مختلف هستیم و حوزه حمل و نقل نیز از این پیشرفت ها بی نصیب نبوده است.

هواپیمای دریایی یا Seaplane چیست؟

زمانی که تصمیم می گیرید سفر کنید، اولین چیزی که به فکر تان خطور می نماید انتخاب سیستم حمل و نقل است. بیشتر افراد حمل و نقل هوایی را به علت راحتی و سرعتی که در اختیار مسافران قرار می دهد ترجیح می دهند و برخی ها سفر ریلی و زمینی را بیشتر می پسندند.

برای رزرو تور مالدیو خبرنگاران روی تصویر زیر کلیک کنید. همین حالا سفر خود را آنلاین برنامه ریزی کنید.

حمل و نقل در تور نوروزی مالدیو

اینکه از چه روشی برای رسیدن به مقصد استفاده کنید به خودتان بستگی دارد. در میان گزینه هایی که بیان کردیم انواع دیگری از سیستم های حمل و نقلی وجود دارد که هواداران زیادی دارند.

از جمله این روش ها می توان به هواپیمای دریایی اشاره نمود. اگر به مالدیو سفر نموده باشید، بدون شک از نزدیک این هواپیماهای مجذوب نماینده را دیده اید. در این مقاله قصد داریم به آنالیز روش های مختلف حمل و نقل در مالدیو بپردازیم و سپس به سراغ معرفی هواپیماهای دریایی این ناحیه برویم. پس همراه ما باشید.

چه روش هایی برای حمل و نقل در مالدیو وجود دارد؟

تور مالدیو یکی از محبوب ترین تورهای گردشگری در جهان به شمار میرود. دلایل بسیار خوبی برای محبوبیت این ناحیه وجود دارد. مالدیو یک کشور جزیره ای در اقیانوس هند است که جزایر زیبایی در خود دارد و جاذبه های گردشگری اش زبانزد همه است.

بیشتر جزایری که در این ناحیه به چشم می خورند کوچک هستند و گشت و گذار در آن ها با پای پیاده هم امکان پذیر است. با این حال اگر بخواهید از جزیره ای به جزیره دیگر بروید یا مسافت طولانی تری را طی کنید بدون شک به روش های مختلف حمل و نقل احتیاج خواهید داشت. در ادامه سعی می کنیم به طور مختصر به آنالیز این روش ها بپردازیم.

حمل و نقل با اتوبوس

یکی از روش های ارزان و ارزان برای عبور و مرور در مالدیو استفاده از اتوبوس است. اگرچه این روش هزینه زیادی بر دوش تان نمی گذارد، اما استفاده از آن به نواحی خاصی محدود می گردد. ضمناً اگر بار زیادی دارید بهتر است از خیر سفر با اتوبوس بگذرید.

حمل و نقل با تاکسی در تور نوروزی مالدیو

در شهرهای بزرگ تر همانند ماله، حضور تاکسی هایی که مسافر جا به جا می نمایند محسوس تر است. کافی است سری به این شهر بزنید تا با تاکسی هایی که کار رفت و آمد را ساده تر می سازند آشنا شوید. در تور نوروزی مالدیو می توانید به آسانی تاکسی های متعددی را برای حمل و نقل انتخاب کنید. بیشتر تاکسی هایی که در مالدیو فعالیت می نمایند سیستم گرمایش و سرمایش خوبی دارند و می توانند حمل و نقل آسانی را برایتان رقم بزنند.

با رزرو آنلاین بلیط هواپیما مالدیو خبرنگاران ارزان ترین بلیط را برای سفر خود بخرید.

استفاده از دوچرخه

برای افرادی که عاشق دوچرخه سواری هستند و دلشان می خواهد در مالدیو نیز تجربه دوچرخه سواری داشته باشند فرصت بی نظیری فراهم شده است. در تور نوروزی مالدیو می توانید لذت دوچرخه سواری را نیز تجربه کنید. بیشتر هتل هایی که در این کشور فعالیت می نمایند دوچرخه را در اختیار مسافران خود می گذارند تا افراد بتوانند زیبایی های جزایر مختلف را به یاری دوچرخه ها کشف نمایند.

حمل و نقل با کشتی

همانطور که قبلا نیز بیان کردیم، مالدیو یک کشور جزیره ای است و جزایر منحصر به فرد زیادی در آن وجود دارد. در سفر نوروزی خود به مالدیو می توانید از وسایل مختلف برای حمل و نقل استفاده کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید سفر با کشتی در این کشور جزء ارزان ترین روش های حمل و نقل به شمار میرود. به عنوان مثال اگر سفری 5 ساعته پیش رو داشته باشید، می توانید برای استفاده از خدمات کشتی تنها 30 الی 60 روفیه پرداخت کنید.

قایق های موتوری

افراد زیادی هستند که قایق های موتوری را به استفاده از کشتی ترجیح می دهند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید می توانید با کمی هزینه بیشتر از خدماتی که قایق های موتوری در اختیارتان می گذارند استفاده کنید.

با خبرنگاران امکان رزرو آنلاین برترین هتل های مالدیو برای شما فراهم شده است.

هواپیمای دریایی، یک سرگرمی فراموش نشدنی در تور نوروزی مالدیو

در تور نوروزی مالدیو می توانید هواپیمای دریایی را تجربه کنید. نوبتی هم که باشد، نوبت به یکی از روش های مجذوب نماینده حمل و نقل در مالدیو می رسد که آن را هواپیمای دریایی می نامند. اگردر عاشق هواپیما هستید و در عین حال می خواهید از مجذوب نمایندهیت سفرهای دریایی هم بی نصیب نمانید این گزینه برترین انتخاب برایتان خواهد بود.

کافی است چشمان تان را ببندید و در هواپیمای دریایی بنشینید. حالا چشمان تان را باز کنید و خودتان را در میانه آب های لاجوردی ببینید که چشم انداز چشم نوازی دارند. این هواپیماها در ارتفاع بسیار کمی از آب پرواز می نمایند و به شما اجازه می دهند دید بسیار خوبی به آب ها و صخره های اطراف داشته باشید.

بیشتر هواپیماهای دریایی که در مالدیو فعالیت می نمایند از نوع هواپیماهای هاویلند توئین اوتر هستند که برای مسافت های کوتاه مورد استفاده قرار می گیرند.

ظرفیت هواپیماهای دریایی

زمانی که به مالدیو سفر می کنید می توانید تجربه شیرین سفر با هواپیماهای دریایی را داشته باشید. این هواپیماها جمع و جور و بسیار کاربردی هستند و می توانند بیش از 15 مسافر را به 1200 جزیره مالدیو برسانند.

همه هواپیماهای دریایی در مالدیو از فرودگاه بین المللی ولانا که در مجاورت ترمینال بین المللی ماله واقع شده است بلند می شوند و شما را به سفری رویایی به جزایر مختلف این کشور دعوت می نمایند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این هواپیماها در طول شب فعالیتی ندارند و استفاده از آن ها هزینه ای بین 3500 الی 7000 روفیه را برایتان خواهد داشت.

سفری فراموش نشدنی با تور نوروزی مالدیو

سفر به مالدیو با وجود جزایر زیبایی که در آن جای گرفته است، می تواند یک سفر لذت بخش و خاطره انگیز برای شما باشد. اگر دلتان برای قدم زدن در سواحل شنی لک زده است و می خواهید چند روزی را از هیاهوی شهر دور باشید، تورهای مسافرتی که به این منطقه بهشتی برگزار می گردد را به هیچ عنوان از دست ندهید.

این کشور سیستم حمل و نقل متنوعی دارد که از جمله آن ها می توان به هواپیماهای دریایی اشاره نمود. به یاری این هواپیماها می توانید تجربه خاص و بی نظیری از سفر به جزایر مختلف مالدیو داشته باشید و با خاطرات فراموش نشدنی به خانه برگردید. به خاطر داشته باشید که در طول این سفر خودتان را برای تماشا، شنیدن و چشیدن تجربه های تکرارنشدنی آماده کنید و از هر آنچه که می بینید لذت ببرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 شهریور 1403 بروزرسانی: 9 شهریور 1403 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 1159

به "هواپیمای دریایی یا Seaplane چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمای دریایی یا Seaplane چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید