ساخت و ساز ویلا: ویلای پیشین مدونا به یک سگ رسید

به گزارش آموزشگاه ما، گونتر ششم، نام سگی از نژاد ژرمن شپرد است که اکنون صاحب ویلایی مجلل در شهر میامی در استان فلوریدای آمریکا است. این ویلا زمانی متعلق به مدونا، ستاره موسیقی پاپ بود.

ساخت و ساز ویلا: ویلای پیشین مدونا به یک سگ رسید

جهت دریافت خدمات ساخت و ساز ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش یورونیوز، این سگ ثروتمند ویلایش را از گونتر چهارم، پدربزرگش به ارث برده است. گونتر سوم، پدر گونتر چهارم در سال 1992 ثروتی چند میلیون دلاری از صاحبش که یک کُنتِس آلمانی (زنی اشراف زاده) بود به ارث برد.

پس از درگذشت این زن ثروتمند گروهی از مدیران برنامه ها وظیفه مدیریت ثروت چند نسل از این سگ های شپرد را برعهده گرفتند. آن ها دو دهه پیش ویلای هشت خوابه و مجلل میامی را برای گونتر چهارم خریداری کردند.

قیمت این ویلا که در آن موقع از مدونا خریداری شد هفت میلیون و 500 هزار دلار بود. حالا، اما مدیران برنامه های گونتر ششم ویلای مجلل او را به قیمت 31 میلیون و 750 هزار دلار به فروش گذاشته اند.

در بالای شومینه سالن این ویلا نیز اکنون تصویری از گونتر چهارم، اولین سگی که صاحب این ویلا شد نصب شده است.

مدیران برنامه های گونتر ششم به جنبه زندگی اجتماعی او اهمیت زیادی می دهند. به همین علت آن ها این سگ میلیونر را در طول زندگی اش برای سفر و سرگرمی به شهر میلان در شمال ایتالیا و مجموعه جزایر باهاما در دریای کارائیب برده اند.

گونتر ششم در ویلایش یک آشپز دارد که صبحانه او را هر روز از گوشت و سبزیجات تازه و برنج تهیه می نماید. در منوی غذای این سگ شپرد هر از چند گاه خاویار هم دیده می گردد. سفر های گونتر ششم هم با هواپیمای خصوصی انجام می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 707

به "ساخت و ساز ویلا: ویلای پیشین مدونا به یک سگ رسید" امتیاز دهید

1 کاربر به "ساخت و ساز ویلا: ویلای پیشین مدونا به یک سگ رسید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت و ساز ویلا: ویلای پیشین مدونا به یک سگ رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید