پشت پرده اعتراض استقلالی ها به انتخاب داور بازی با آلومینیوم

به گزارش آموزشگاه ما، داور ملاقات استقلال - آلومینیوم پیش از این قضاوت های جنجالی برای آبی پوشان تهرانی داشته است.

پشت پرده اعتراض استقلالی ها به انتخاب داور بازی با آلومینیوم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، انتخاب سید مهدی سیدعلی برای قضاوت ملاقات هفته جاری استقلال مقابل آلومینیوم جنجال های زیادی به همراه داشت و علاوه بر صفحات طرفداری و فضای مجازی آبی ها، خود باشگاه هم اعتراض رسمی به این انتخاب داشته و از کمیته داوران درخواست تغییر قاضی این ملاقات را داشته است. به همین بهانه به آنالیز قضاوت های جنجالی سیدعلی برابر استقلال پرداختیم و یک آمار جالب در این خصوص نشان می دهد او در 5 ملاقات 5 کارت قرمز به استقلالی ها نشان داده است که محور اصلی اعتراض آنهاست.

پیکان صفر - استقلال صفر

این ملاقات در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر بیستم توسط همین داور قضاوت شد. در آن ملاقات رضاوند تنها بازیکن استقلال بود که از داور کارت زرد دریافت کرد. در همان برهه نیز مدیران استقلال نسبت به این موضوع معترض بودند. راهنمایی استقلال در آن بازی بر عهده محمود فکری بود.

فولاد خوزستان 2 - استقلال تهران 1

ملاقات جنجالی هفته هفدهم لیگ نوزدهم قطعاً از ذهن هیچ طرفدار استقلالی بیرون نمی رود. در آن ملاقات فولاد با دو گل کولی بالی و نجاریان در دقایق 28 و 80 مقابل تک گل روزبه چشمی در دقیقه 12 استقلال را شکست داد. اما این در حالی بود که گل دوم تیم فولاد، به استقلال 9 نفره و بدون سرمربی زده شد. سیدعلی در دقیقه 45 همان ملاقات علی کریمی را با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج کرد و پس از بازی بیشتر کارشناسان بر این باور بودند که علی کریمی مستحق دریافت کارت قرمز نبوده است. با خروج کریمی، استقلال طراح اصلی خط میانی اش را از دست داد اما این خاتمه ماجرا نبود. نکته مهمتر اتفاقات خاتمه نیمه اول بود که فرهاد مجیدی به شدت نسبت به اخراج علی کریمی اعتراض می کرد و داور بازی سرمربی استقلال را هم با کارت قرمز جریمه و او را به سکوها راهنمایی کرد. در نیمه دوم عارف غلامی که یک کارت زرد داشت در دقیقه 65 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

استقلال 1 - ماشین سازی تبریز صفر

دیگر بازی کارت قرمزدار استقلال بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر هجدهم بود. جایی که امید نورافکن در دقیقه 1+90 با دریافت کارت زرد دوم از سیدعلی، زمین بازی را ترک کرد. مهدی قائدی در دقیقه 79 تک گل استقلال در آن ملاقات را به ثمر رسانده بود.

استقلال 3 - فولاد خوزستان 1

این ملاقات در چارچوب هفته بیستم لیگ هجدهم با راهنمایی برگزار گردید که استقلال با گلهای گادوین منشا، پاتوسی و ایسما حریفش را در هم شکست. در آن بازی محمد دانشگر تنها اخطاری استقلال بود.

نفت مسجدسلیمان 1 - استقلال تهران 2

پنجمین بازی اخیر استقلال با قضاوت سیدعلی در هفته ششم لیگ هجدهم با قضاوت سیدعلی بود. بازی که استقلال در خاتمه با گلهای صیادمنش و قائدی برنده شد اما داور با نشان دادن کارت زرد دوم به میلاد زکی پور در دقیقه 49 او را از زمین بازی اخراج کرد. در آن ملاقات روح الله باقری و الهیار صیادمنش از داور بازی کارت زرد گرفته بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 537

به "پشت پرده اعتراض استقلالی ها به انتخاب داور بازی با آلومینیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده اعتراض استقلالی ها به انتخاب داور بازی با آلومینیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید