پیروزی شیرین سوگ وارترین پرسپولیس تاریخ

به گزارش آموزشگاه ما، در نمای نزدیک سیدجلال کاپیتان سرخ پوشان که به رسم بعضی ایرانیان در ایام عزا محاسن خود را نمی تراشد، مثل پدر خانواده ای با ریش سفید بود که جوان ترها دورش جمع شده بودند تا دلداری اش بدهند.

پیروزی شیرین سوگ وارترین پرسپولیس تاریخ

خبرنگاران؛ احسان محمدی- وقتی هفته پیش پرسپولیس در استادیوم آزادی مقابل ماشین سازی تبریز ایستاد، یحیی گل محمدی کنار زمین در سوگ از دست دادن مهرداد میناوند گریست، بازیکنان سیاه پوشیده بودند و پشت پیراهن همه نوشته بود:MINANAD آن روز کسی فکر نمی کرد که هفته بعد در تبریز این تیم باز هم بازی را با اشک آغاز کند و این بار نام ANSARIAN روی پیراهن ها نوشته شده باشد. سوگ، پشت سوگ.

یک هفته تاریک و تلخ در تاریخ باشگاه پرسپولیس که شاید بتوان آن را با روزهای جان باختن هادی نوروزی کاپیتان تیم مقایسه کرد. علی انصاریان بعد از چند روز جدال با کرونا تسلیم شد و او را امروز صبح در میان بهت و حیرت علاقه مندانش به خاک سپردند. فضا آن چنان دردناک شد که بعضی حتی پیشنهاد دادند بازی پرسپولیس با تراکتور برگزار نگردد. اما برگزار گردید و شاگردان مغموم یحیی با یک گل در خانه حریف بازی را برد.

سیدجلال حسینی مدافع 39 ساله این تیم با یک ضربه سر سنگین دروازه را باز کرد. شادی بعد از گل هم بیشتر سوگواری جمعی بود. در نمای نزدیک سیدجلال کاپیتان سرخپوشان که به رسم بعضی ایرانیان در ایام عزا محاسن خود را نمی تراشد، مثل پدر خانواده ای با ریش سفید بود که جوانترها دورش جمع شده بودند تا دلداری اش بدهند.

بازی در میان اندوه آغاز شد و این تراکتور بود که برای پیروزی مشتاق تر نشان می داد، محمد عباس زاده نشان داد که باهوش ترین مهاجم حال حاضر ایران است، خطرناک روی زمین، روی هوا و مشتاق برای گلزنی به تیمی که عاشقانه دوستش دارد. او چند بار تا مرز گلزنی پیش رفت اما خاتمه این قرمزها بودند که به گل رسیدند و بعد درخشش محمدرضا اخباری بود که مانع از گل های بعدی شد. از ابتدای لیگ تقریباً همه دروازه بانان مقابل پرسپولیس بهترین بازی زندگی شان را به نمایش گذاشته اند. فشار پرسپولیس آن چنان زیاد شد که گزارشگر تبریزی از اصطلاح به توپ بستن استفاده کرد. چیزی که کمتر در این سال ها شنیده بودیم.

این پیروزی که طبق معمول با فرصت سوزی بازیکنان پرسپولیس همراه بود آن ها را با بازی کمتر به رتبه چهارم جدول کشاند. حالا قرمزها بیشتر به امتیازات از دست رفته ای فکر می نمایند که به راحتی آب خوردن هدر دادند، اگر اندکی دقت می کردند شاید با فاصله در صدر بودند. با این همه همین باعث شده تا رقابت در روزهای آینده جذاب تر گردد.

در دیگر بازی هفته مس رفسنجان دست به کار عظیمی زد، آن ها در مشهد شهرخودرو را 1-0 شکست دادند. تیمی که هفته گذشته صدرنشینی را از سپاهان گرفته بود. فراز امامعلی نشان داد چه خرید ارزشمندی است. تا امروز با گل های او این تیم 9 امتیاز به دست آورده است.

مسابقه فردای استقلال- نساجی برای محمود فکری یک بازی 6 امتیازی است، او هم احتیاج به پیروزی برای فاصله انداختن با رقبا دارد و هم بعد از جدایی نه چندان صلح آمیز از نساجی و مصاحبه های تند مدیران این باشگاه حالا می خواهد از خود اعاده حیثیت کند و نشان بدهد در قواره تیم های عظیم است. او سال پیش با نساجی در همین استادیوم استقلال را آزار داد، حالا می تواند مچ مجید جلالی را بخواباند یا باز هم به جای تمرکز روی استقلال، در خصوص پرسپولیس حرف خواهد زد؟

منبع: عصر ایران
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 309

به "پیروزی شیرین سوگ وارترین پرسپولیس تاریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی شیرین سوگ وارترین پرسپولیس تاریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید