پلیس پاهای کامی تیزپا را در کرمانشاه زنجیر کرد

به گزارش آموزشگاه ما، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از انهدام باند حرفه ای سارقین منزل و قطعات خودرو معرف به باند کامی تیزپا و کشف 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اموال سرقتی اطلاع داد.

پلیس پاهای کامی تیزپا را در کرمانشاه زنجیر کرد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: در راستای اجرای طرح کلی ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران کلانتری 17 بعثت شهرستان کرمانشاه با انجام کار اطلاعاتی پیروز به شناسایی باند کیف قاپ و سرقت منزل و خودرو شدند.

وی با اشاره به سرقت این باند در محلات شهرک مسکن مهر سجادیه، شهرک پردیس، تازه آباد و رشیدی اضافه کرد: ماموران با تحت نظر قراردادن محل رفت و آمد سارقان و شناسایی مخفیگاه آنان در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه سه نفر اعضای باند را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان این مطلب که بیشتر سرقت های شهر کرمانشاه توسط این باند انجام شده است، گفت: از مخفیگاه سارقین مقادیر قابل توجهی لوازم منزل از قبیل تلویزیون ال.ای.دی، رایانه، تابلو فرش، فرش، لوازم برنزی، سایر لوازم خانگی، لوازم آرایشگاهی، کیف و لوازم شخصی، بدلیجات و قطعات خودرو کشف و ضبط شد.

وی گفت: بنا به نظر کارشناسان ارزش اموال سرقتی کشف شده بیش از 3 میلیاردو 500 میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی در انتها، مطرح کرد: تا به امروز تعداد 13 نفر از مالباختگان اموال خودر را شناسایی که اموال به مالباختگان تحویل شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 129

به "پلیس پاهای کامی تیزپا را در کرمانشاه زنجیر کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "پلیس پاهای کامی تیزپا را در کرمانشاه زنجیر کرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس پاهای کامی تیزپا را در کرمانشاه زنجیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید