کلکسیونی زیبا از انواع مدل کیک روز عشق

به گزارش آموزشگاه ما، کیک روز عشق، گل روز عشق، عروسک روز عشق و ... همگی به عنوان کادو روز عشق شناخته میشوند. از جدیدترین و زیباترین انواع مدل کیک روز عشق دیدن کنید.

کلکسیونی زیبا از انواع مدل کیک روز عشق

خبرنگاران | سرویس آشپزی - هر سال در روز عشق، (ولنتاین) میلیون ها میلیون شکلات، شیرینی، کوکی، کاپ کیک و کیک روز عشق بین عشاق سرتاسر دنیا دست به دست می گردد. این خوراکی های خوشمزه که عمدتا با تم رنگ قرمز، مشکی، صورتی و یا سفید تهیه می شوند به عنوان هدیه ای جهت ابراز عشق و علاقه به طرف مقابل تقدیم می گردد و عشاق دنیا با شیرین کردن کام یکدیگر، روز عشق را جشن می گیرند.

تم اصلی این کیک و شیرینی ها معمولا قلب های قرمز کوچک و بزرگی هستند که گاهی به صورت ساده و گاهی همراه با حروف اسم طرف مقابل تزیین می شوند تا خاص و منحصر به فرد بودن آن هدیه را معین نمایند.

بسیاری از افراد در این روز به شیرینی و شکلات فروشی ها رفته و انواع شکلات، شیرینی و ... آماده را با تم مخصوص روز عشق تهیه می نمایند اما عده ای دیگر، طرح های مورد نظر خود را از چند روز قبل تهیه نموده و به مراکز مخصوص می برند و یک کیک منحصر به فرد برای کسی که دوستش دارند سفارش می دهند به طوری که امضای سلیقه شخصی شان پای آن کیک باشد.

مهم نیست شما هدیه ای به عشق تان بدهید، مهم این است که عشق خود را به هر روشی که می توانید به او ابراز کنید و در کنار یکدیگر احساس خوشبختی کنید.

با وجود نزدیک شدن به روز روز عشق، مجموعه ای از زیباترین و جذاب ترین انواع مدل کیک روز عشق را برای شما تهیه نموده ایم که می توانید از آن ها ایده گرفته و یک کیک روز عشق خاص و متفاوت تهیه کنید و این روز را به یک خاطره فراموش نشدنی تبدیل کنید.

با این مجموعه رومانتیک و زیبا همراه باشید.

کلکسیونی زیبا از انواع مدل کیک روز عشق:

شما می توانید یک کیک خامه ای ساده با هر فیلینگی که دوست دارید سفارش دهید و از قناد محترم بخواهید که روی آن را با هر طرحی که شما دوست دارید تزیین کند. همچنین می توانید با استفاده از دستور طرز تهیه کیک رد ولوت یا کیک مخمل قرمز، کیک شکلاتی، کیک اسفنجی و ... یک کیک خانگی خوشمزه تهیه نموده و آن را با استفاده از گاناش شکلاتی، خمیر فوندانت، خامه فرم گرفته، باتر کریم، کرم پنیر خامه ای یا هرچیز دیگری که دوست دارید تزیین کنید.

در نهایت ...

با تهیه این کیک های خوشمزه و زیبا می توانید لحظات شیرین و به یاد ماندنی در کنار عشقتان رقم بزنید. شما چه ایده هایی برای هر چه بهتر رقم خوردن این روز دارید؟ بی صبرانه منتظر مشاهده نظرات و دیدگاه های شما هستیم...

منبع: setare.com
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 255

به "کلکسیونی زیبا از انواع مدل کیک روز عشق" امتیاز دهید

1 کاربر به "کلکسیونی زیبا از انواع مدل کیک روز عشق" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلکسیونی زیبا از انواع مدل کیک روز عشق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید