یوبی سافت: Beyond Good and Evil 2 همچنان در حال توسعه است

به گزارش آموزشگاه ما، بازی Beyond Good & Evil 2 را به خاطر دارید؟ دنباله یکی از بازی های محبوب و پیروز یوبی سافت که در کنفرانس یوبی سافت در نمایشگاه E3 سال 2017 نمایش داده شد اما تا به این لحظه که بیش از 4 سال از نمایش تریلر آن سپری شده است، همچنان اطلاعات زیادی از آن و فرآیند پرحاشیه توسعه اش نداریم.

یوبی سافت: Beyond Good and Evil 2 همچنان در حال توسعه است

در جریان گزارش اقتصادی سه ماهه اخیر یوبی سافت، این شرکت فرانسوی تأیید نموده است که بازی اکشن ماجرایی Beyond Good & Evil 2 همچنان در حال توسعه است. با این حال، کسی نمی داند که بازی در چه شرایطی به سر می برد و در چه زمانی عرضه خواهد شد. تنها چیزی که به نظر معین است، این است که تا انتشار آن فاصله زیادی داریم.

وقتی از یوبی سافت سؤال شد که آیا بازی به سال 2023 خواهد رسید یا خیر، فردریک دوگه (Frederick Duguet)، مدیر اقتصادی ارشد یوبی سافت، بیان نمود: فرایند توسعه بازی Beyond Good & Evil 2 به خوبی سپری می شود اما بسیار زود است که در شرایط فعلی چیزهای بیشتری از آن به شما بگوییم.

در جریان گزارش اقتصادی فقط یک بار نام این بازی آورده شد که آن هم به بخشی از خلاصه بالای گزارش مربوط می شد که در آن اشاره شده است که یوبی سافت با توسعه بازی Beyond Good And Evil 2 میخواهد یک مجموعه بازی محبوب این شرکت را احیا کند. توضیحات بیشتری که فردریک دوگه درباره این اثر بیان نموده، در جریان گفت وگو با سرمایه گذاران ذکر شده است.

البته با توضیحاتی که دوگه داده، نمی توان به صورت قطعی درباره عرضه شدن یا نشدن در سال اقتصادی 2014 (که از اول مه سال 2023 شروع می شود) صحبت کرد اما با توجه به بی خبری از بازی و شایعه ها و حواشی اخیر منطقی است که با تاریخ احتاقتصادی عرضه آن نگاه کنیم.

آخرین باری که Beyond Good And Evil 2 را به صورت قابل قبولی دیدیم، سال 2018 بود که جزئیات مختلفی از بازی اعلام شد. با این حال، از آن موقع به بعد، بازی وارد یک سکوت خبری شد و در کنفرانس های بعدی یوبی سافت هم نمایشی از آن شاهد نبودیم. علاوه بر، فرآیند ساخت بازی هم با حاشیه ها و اتفاقی روبرو شد. در سال 2020 خالق این اثر یعنی میشل انسل (Michel Ancel) بازنشسته شد و از یوبی سافت استعفا داد.

مدتی پیش هم شایعه ها و گزارش هایی منتشر شد که خبر می داد بازی هنوز در مراحل اولیه ساخت خود قرار گرفته است. هرچند ممکن بود آن سخن در ابتدا عجیب به نظر برسد اما با توجه به شرایطی که شاهدش هستیم، چندان هم جای تعجب ندارد و به نظر می رسد که بازی Beyond Good And Evil 2 در مراحلی از توسعه خود دچار مسائل بزرگی شده است که امیدواریم این در اثر نهایی نمود پیدا نکند.

هر چند اشاره کردیم که تریلر بازی در سال 2017 یعنی 4 سال پیش منتشر شد اما معرفی اولیه Beyond Good And Evil 2 به سال ها پیش باز می شود و برای مدت زیادی است که هواداران برای آن انتظار می کشند. در واقع، این بازی برای اولین بار در 13 سال پیش معرفی گردید اما پس از گذر این همه سال همچنان شاهد عرضه اش نبوده ایم و باید تا چند سال دیگر هم منتظر آن باشیم.

منبع: Rock Paper Shotgun

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 584

به "یوبی سافت: Beyond Good and Evil 2 همچنان در حال توسعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوبی سافت: Beyond Good and Evil 2 همچنان در حال توسعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید