10 مکان دیدنی با زلال ترین آب ها

به گزارش آموزشگاه ما، شنا در آب های زلال مزه و هیجان دیگری دارد و تجربه اینکه بتوانید هنگام حرکت در آب زیر پاهایتان را با شفافیت هر چه تمام تر ببینید تجربه ای منحصر به فرد است. در این مقاله قصد داریم به معرفی مکان هایی با شفا ترین و زلال ترین آب ها بپردازیم؛ با خبرنگاران همراه باشید.

10 مکان دیدنی با زلال ترین آب ها

چشمانتان را ببندید و تصور کنید که در آب های گرم و گرمسیری شناور هستید و اطراف شما را آب های درخشان و شفاف احاطه نموده است. در این حالت به راحتی محیط اطراف خود و ماهی هایی که در حال شنا کردن هستند را در زیر پای خود حس می کنید. حتی اگر امکان شنا کردن هم وجود نداشته باشد، همین که روی قایقی بنشینید و روی این آب ها حرکت کنید و از منظره ها لذت ببرید، لذت وصف نشدنی را برای شما به همراه خواهد داشت. در بسیاری از منطقه ها دنیا دریا، دریاچه و رودخانه هایی با این توصیفات وجود دارد و به راحتی تصور چنین مکانی به حقیقت تبدیل می گردد. در این مقاله با ما همراه باشید تا با سفری به زیباترین مکان ها، با شفاف ترین آب ها در این تابستان زیبا حس خنکی و سرزندگی را بچشیم.

لامپدوسا (ایتالیا)

لامپدوسا (Lampedusa) جزیره ای در ایتالیا است که بزرگترین جزیره پلاجیه (Pelagie Islands) در دریای مدیترانه است. ماهیگیری بخشی اصلی مالی در این جزیره زیبا است و بسیاری از گردشگران در دریای زیبا و آرام آن به ماهیگیری می پردازند.

سفر به این منطقه و گردشگری در سواحل آن و شنا کردن در دریای بی نظیر این جزیره تجربه ای تکرار نشدنی است.

دره جیوژایگو (چین)

دره جیوژایگو (Jiuzhaigou Valley) یا پارک ملی جیوژایگو در جنوب غربی چین قرار گرفته است و از منطقه ها حفاظت شده ای است که دارای تعداد بسیار زیادی آبشار و دریاچه است.

دره جیوژایگو که به سرزمین پریان معروفیت دارد با داشتن آب زلال دریاچه ها، امکان تماشا عمق دریاچه را به بازدیدنمایندگان می دهد. این منطقه با داشتن حیات وحش و گونه ای از پانداهای چینی و داشتن محیطی آرامش بخش یکی از جاذبه های چین است که گردشگران بسیاری را به سمت خود روانه می نماید.

دره پنج دریاچه (لهستان)

با سفر به شمال اروپا نه تنها یک دریاچه بلکه پنج دریاچه زیبا را به نام دره پنج دریاچه (Valley of the Five Lakes) در لهستان خواید دید.

این منطقه تماشای هم در تابستان با درختان سرسبز و هم در زمستان با آب یخ زده دریاچه ها تماشای و باشکوه است و در زمستان با قدم زدن بر روی سطح یخ زده دریاچه حس قدم زدن در آسمان را خواهید داشت. این دریاچه با داشتن آب های شفاف و محیط دلنشین جزو زیباترین دریاچه های اروپا محسوب می گردد.

براکای (فیلیپین)

سواحل زیبای فیلیپین معروفیت دنیای دارند به خصوص جزایر مرجانی منحصر به فرد این منطقه سبب شده تا غواصی از قسمت های اصلی تفریحی در سفر به فیلیپین باشد.

براکای (Boracay) یک جزیره کوچک در بین جزایر فیلیپین است اما به علتی زیبایی و زلال بودن آبش یکی از پربازدیدترین جزایر در فیلیپین است.

دریاچه آبی (نیوزلند)

هنگامیکه با قایقی در دریاچه آبی (Blue Lake) در پارک ملّی دریاچه نلسون در نیوزیلند شناور هستید به مانند این است که در آسمان پرواز می کنید؛ این نشان از اوج زلال بودن آب این دریاچه است.

گیاهان سرسبز و جلبک ها در لبه های کناری دریاچه با انعکاس نور خورشید در آب نیلگون آن را به منطقه ای جادویی تبدیل نموده است.

لفکادا (یونان)

لفکادا (Lefkada) جزیره ای یونانی واقع در شرق دریای یونان است. به طور کلی دریای یونان با داشتن شفاف ترین آب های دنیا شناخته شده است و این جزیره با داشتن صخره های خیره نماینده و ساحل زیبا با آب فیروزه ای معروفیت دارد و قدم زدن در ساحل شنی در هوای دلپذیر آن وصف ناپذیر است.

دریاچه موراین (کانادا)

دریاچه موراین (Moraine Lake) دریاچه ای در پارک ملی بنف (Banff)، در استان آلبرتای کانادا است که ذخایر معدنی متمایز آن در آب، باعث می گردد که دریاچه به شدت سایه ای از رنگ آبی داشته باشد.

این دریاچه که در منطقه ای کوهستانی احاطه شده است با بازتاب قله های بلند آن بر دریاچه زیبایی آن را دوچندان نموده است. این دریاچه یکی از محبوب ترین جاذبه های طبیعی در کانادا است و تورهای بسیای برای گردش در آن وجود دارد.

Laghi de Fusine (ایتالیا)

این دریاچه، دریاچه ای تماشای، فوق العاده و باشکوه در ایتالیا است که محیط بکر و آرام این دریاچه با آب نیلگون و زلال آن محیطی عالی برای آرامش و استراحت است. یکی از تفریحات این دریاچه قایق سواری است و اغلب به علت سرد بودن آب آن، گردشگران به ندرت در آن شنا می نمایند.

اگزوما (باهاما)

جزیره اگزوما (Exuma) در کارائیب و در کشور باهاما (Bahamas) قطعا یکی از گزینه های گردشگری برتر در منطقه است. شنا در این جزیره با هیجان بسیاری همراه است زیرا امکان اینکه با شنا کردن خوک های وحشی روبرو شوید بسیار زیاد است.

منبع: کجارو / placestoseeinyourlifetime.com
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 806

به "10 مکان دیدنی با زلال ترین آب ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مکان دیدنی با زلال ترین آب ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید