استفاده از پله برقی ساخت داخل در ایستگاه های خط 7 مترو

به گزارش آموزشگاه ما، در راستای مصوبات کارگروه ساخت داخل شرکت متروی تهران، بومی سازی محصولات مورد استفاده در شبکه راه آهن ریلی زیرزمینی پایتخت از چندی پیش در دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه امروز فراوری پله برقی صد در صد ایرانی با کوشش شرکت ها و متخصصان داخلی به نتیجه رسیده است.

استفاده از پله برقی ساخت داخل در ایستگاه های خط 7 مترو

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، پس از معین صلاحیت چند شرکت داخلی برای تهیه و فراوری پله برقی، قرار داد ساخت 147 دستگاه پله برقی با یکی از شرکت های داخلی به امضا رسید و امروز 10 دستگاه فراوریی این شرکت آماده نصب و راه اندازی در خط 7 مترو شده است.

به این ترتیب برای نخستین بار در شبکه مترو تهران، 8 دستگاه پله برقی ساخت داخل، در ورودی شرقی ایستگاه کمیل در حال نصب و راه اندازی است و با افتتاح این ورودی مستقل، آماده استفاده شهروندان خواهد شد؛ البته 2 پله برقی دیگر نیز قرار است در ایستگاه صنعت مورد بهره برداری قرار گیرد. همچنین قرار شده است از این پس در تمام ایستگاه های راه اندازی شده در خط 7 مترو، از پله برقی فراوری داخل که به اذعان کارشناسان امر با بهترین برندهای خارجی به لحاظ کیفیت هم تراز است، استفاده گردد.

به طور متوسط خرید هر دستگاه پله برقی نزدیک به 100 هزار دلار ارزبری دارد که با تکمیل فرآیند فراوری داخل و در همین فاز ابتدایی، برای ساخت 147 دستگاه پله برقی، مبلغی در حدود 15 میلیون دلار صرفه جویی ارزی انجام می پذیرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 145

به "استفاده از پله برقی ساخت داخل در ایستگاه های خط 7 مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از پله برقی ساخت داخل در ایستگاه های خط 7 مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید