تور ارمنستان: استقبال باکو از عادی سازی روابط ترکیه و ارمنستان

به گزارش آموزشگاه ما، وزیر امور خارجه آذربایجان گفت که این کشور از عادی سازی روابط میان ترکیه و ارمنستان استقبال می نماید.

تور ارمنستان: استقبال باکو از عادی سازی روابط ترکیه و ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آناتولی، جیحون بایرام اف، وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در نشست خبری سالانه خود با خبرنگاران در باکو درباره شروع گفت وگوها میان نمایندگان ویژه ترکیه و ارمنستان به منظور آنالیز راه های عادی سازی روابط گفت: از عادی سازی روابط ترکیه و ارمنستان استقبال می کنیم.

بایرام اف در این مورد اظهار کرد: از عادی سازی روابط کشور برادر ترکیه با ارمنستان حمایت می کنیم. بعلاوه از تمامی کوشش های ترکیه در این زمینه استقبال می کنیم.

وی اضافه نمود: برادر عزیزم مولود (چاووش اوغلو) در هر اظهار نظری بر تاثیر مثبت چنین تحولی در منطقه و رایزنی با آذربایجان در تمامی مراحل (عادی سازی) بر مبنای منافع مشترک تاکید نموده است.

وزیر امور خارجه آذربایجان با اشاره به اینکه باکو طی سال 2021 سیاست خارجی فعال، شفاف و ملی را پیگیری نموده است، ادامه داد: برای تداوم پیروزی های میدانی در جنگ قره باغ در بخش دیپلماسی و شناساندن واقعیت ها و شرایط نو به وجود آمده در منطقه به جهانیان کوشش کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 746

به "تور ارمنستان: استقبال باکو از عادی سازی روابط ترکیه و ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان: استقبال باکو از عادی سازی روابط ترکیه و ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید