اطلاعات فنی، قیمت و مدل آیفون های جدید اپل افشا شد

به گزارش آموزشگاه ما، شرکت اپل چند روز دیگر مراسمی را برگزار می کند که انتظار می رود در آن محصولات تازه این شرکت از جمله آیفون های جدید معرفی شوند اما برخی افشاگران، از مشخصات آیفون های جدید پرده برداشته اند.

اطلاعات فنی، قیمت و مدل آیفون های جدید اپل افشا شد

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری خبرنگاران، شرکت اپل روز 13 اکتبر مراسم را برگزار می کند که انتظار می رود در آن محصولات تازه این شرکت از جمله آیفون های جدید معرفی شوند.

هنوز هیچ اطلاعات رسمی منتشر نشده اما برخی افشاگران، از مشخصات آیفون های جدید پرده برداشته اند.

آیس یونیورس (Ice Universe)، از کسانی است که اطلاعاتش از محصولات جدید معمولاً رد خور ندارد. نام او در میان علاقه مندان به دنیای فناوری شناخته شده است و اطلاعات اون قابل اعتماد.

وی ایمیل هایی به زبان چینی از فردی با نام مستعار کانگ (Kang) منتشر کرده که به نظر می رسد اطلاعات دقیقی از مراسم روز 13 اکتبر و گوشی های جدید اپل دارد.

بر اساس این اطلاعات اپل قصد دارد در این مراسم از چهار مدل آیفون پرده برداری کند.

آیفون 12 مینی با نمایشگر 5.4 اینچی ارزان ترین گوشی شرکت اپل خواهد بود. گفته شده که این گوشی با قیمت پایه 699 دلار (699 یورو در بازار اروپا) عرضه می شود.

آیفون 12 صفحه نمایش 6.1 اینچی دارد و با قیمت پایه 799 دلار (799 یورو در بازار اروپا) ارائه می شود.

آیفون 12 پرو نیز با نمایشگر 6.1 اینچی و دوربین قدرتمندتر روانه بازار خواهد شد. قیمت این محصول نیز از 999 دلار (999 یورو در بازار اروپا) است.

اما پرچمدار اپل، آیفون 12 پرو مکس خواهد بود. با نمایشگر 6.7 اینچی، اپل یکی از بزرگ ترین گوشی های خود را روانه بازار می کند. قیمت این محصول از 1099 دلار (1099 یورو در بازار اروپا) آغاز می شود.

هر چهار مدل گوشی جدید آیفون قابلیت اتصال به نسل پنجم شبکه تلفن همراه (5G) را دارند و آیفون های 12، 12 پرو و 12 پرو مکس با نمایشگر پرقدرت Super Retina XDR ارائه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 84

به "اطلاعات فنی، قیمت و مدل آیفون های جدید اپل افشا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات فنی، قیمت و مدل آیفون های جدید اپل افشا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید