ماکت های سری آیفون 15 رنگ های مختلف بدنه را نشان می دهند

به گزارش آموزشگاه ما، روز گذشته یکی از افشاگران عکس هایی از ماکت های آیفون 15 و 15 پرو را منتشر کرد که رنگ های بدنه و طراحی این گوشی ها را به خوبی نشان می دهد.

ماکت های سری آیفون 15 رنگ های مختلف بدنه را نشان می دهند

همانطور که می توانید ببینید، آیفون 15 در 5 رنگ متفاوت به دست کاربران می رسد و طبیعتا پورت USB-C قرار گرفته در این گوشی ها توجه را جلب می نماید. به نظر می رسد اپل سال جاری تصمیم گرفته برای آیفون 15 غلظت رنگ بدنه را کاهش دهد. کاربران برای خرید این گوشی می توانند از بین رنگ های مشکی، صورتی، زرد، آبی و سبز دست به انتخاب بزنند. البته در هفته های گذشته شایعاتی در خصوص رنگ های دیگر هم منتشر شده که باید ببینیم آیا به واقعیت تبدیل می شوند یا نه.

از سوی دیگر، با بدنه مات آیفون 15 پرو روبرو هستیم که در رنگ های نقره ای، خاکستری، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. ضمناً برای اولین بار پس از آیفون X، خبری از مدل زرد نخواهد بود. گفته می گردد مدل های پرو از حاشیه های باریک تری در اطراف نمایشگر بهره می برد و ضمناً فریم استفاده شده در این دو گوشی از جنس تیتانیوم خواهد بود. اما در کل در نگاه اول، با تغییر ظاهری خاصی روبرو نخواهیم شد.

گوشی های سری آیفون 15 در تاریخ 21 شهریور رسما رونمایی خواهند شد. مدل های پرو با چیپست تازه A17 و دکمه اکشن راهی بازار می شوند و مدل های استاندارد هم مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و نمایشگر حفره دار هستند.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 شهریور 1402 بروزرسانی: 9 شهریور 1402 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 1124

به "ماکت های سری آیفون 15 رنگ های مختلف بدنه را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماکت های سری آیفون 15 رنگ های مختلف بدنه را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید