تعویض غیرمجاز نمایشگر آیفون 13 منجر به از کار افتادن فیس آیدی می گردد

به گزارش آموزشگاه ما، با معرفی و عرضه سری آیفون های 13 به بازار جهانی، هر روز اطلاعات جدیدی از فناوری های حیرت انگیز به کار رفته در این گجت ها به گوش می رسد. یک یوتیوبر ادعا نموده است که قابلیت تشخیص چهره در آیفون 13 با تعویض غیرمجاز نمایشگر آن از کار می افتد.

تعویض غیرمجاز نمایشگر آیفون 13 منجر به از کار افتادن فیس آیدی می گردد

چنل یوتیوب Phone Repair Guru با انتشار ویدیویی نشان داده است که هر چند تعویض بعضی از اجزای صفحه نمایش به آسانی صورت می گیرد اما هنگامی که گوشی کاربر احتیاج به تعویض نمایشگر داشته باشد، احتمالا باید برای برطرف مشکل از کار افتادن سنسور تشخیص چهره گوشی خود به نمایندگی های مجاز شرکت اپل مراجعه کند.

این یوتیوبر نشان می دهد که وقتی اجزایی مانند سنسور نور محیط، سنسور گرما و میکروفون یک آیفون را تعویض می کنید، همه اجزای آن مطابق انتظار کار می نمایند. اما وقتی نمایشگر آیفون 13 خود را با نمایشگر نوی جایگزین می کنید، سنسور تشخیص چهره آیفون 13 به طور اتوماتیک از کار می افتد.

بر اساس گزارش های اخیر کانال یوتیوب Phone Repair Guru، راه حل های متعددی مانند انتقال بعضی تراشه ها به نمایشگر نو برای فعال سازی مجدد سنسور تشخیص چهره وجود دارد اما بیشتر تعمیرگاه های موبایل این کار را انجام نمی دهند زیرا این کار بسیار پیچیده و سخت است.

شرکت اپل در حال حاضر درباره قانون اعطای مجوز نمایندگی برای تعمیرات گوشی های خود با مناقشات زیادی روبه رو است و این امر باعث می گردد تا کاربران برای تعمیر گوشی های آیفون خود به نمایندگی های غیرمجاز مراجعه نمایند.

جوئانا استرن، ژورنالیست آمریکایی ماه گذشته با انتشار مطلبی نشان داد که تعمیر مک بوک های افتاده در آب چقدر کار سخت و سختی به شمار میرود. به همین علت شرکت اپل به او پیشنهاد داد تا مک بوک نوی را خریداری نماید. اما او بدون توجه به این پیشنهاد با مراجعه به یکی از تعمیرگاه های غیرمجاز توانست یکی از مک بوک هایش را با قیمتی مناسب تعمیر کند.

اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا اپل با ارائه آپدیت هایی برای آیفون 13، کار تعمیر آن را برای مراکز تعمیرات غیرمجاز آسان تر می نماید یا این بار کاربران اپل باید بیشتر مراقب دستگاه های نو خود باشند.

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 651

به "تعویض غیرمجاز نمایشگر آیفون 13 منجر به از کار افتادن فیس آیدی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویض غیرمجاز نمایشگر آیفون 13 منجر به از کار افتادن فیس آیدی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید