نخستین تصاویر آداپتور برق 35 واتی دوگانه اپل

به گزارش آموزشگاه ما، اپل در حال کار بر روی یک آداپتور برق 35 واتی دوگانه USB-C است که به کاربران اجازه می دهد دو دستگاه را بطور همزمان شارژ نمایند. اکنون تصاویر منتشر شده از این محصول طراحی متفاوتی از یک شارژ اپل را نشان می دهد. این تصاویر به وسیله ChargerLAB در توییتر به اشتراک گذاشته شده است.

نخستین تصاویر آداپتور برق 35 واتی دوگانه اپل

به گزارش خبرنگاران، شارژر 35 واتی نو برخلاف آداپتور برق 20 واتی USB-C فعلی اپل دارای شاخه های تاشو خواهد بود. دو درگاه USB-C در زیر شارژر و در کنار هم قرار گرفته اند. در طرفین این آداپتور دو فرورفتگی وجود دارد که خارج کردن آداپتور از پریز برق را برای کاربران آسان تر می نماید.

چندی پیش آداپتور برق 35 واتی دوگانه اپل به اشتباه در یک سند پشتیبانی در وب سایت اپل مشاهده شد. طبق آن سند این شارژر از ویژگی USB-PD (Power Delivery) برای شارژ سریع در دستگاه های پشتیبانی شده نیز پشتیبانی می نماید. قدرت 35 واتی این شارژر حتی می تواند مک بوک ایر M1 اپل را در زمان کمتری نسبت به آداپتور برق استاندارد ارائه شده با لپ تاپ شارژ کند. هنگام استفاده همزمان از هر دو پورت، برق بین دو دستگاه تقسیم می گردد؛ اما همچنان انرژی کافی برای شارژ همزمان آیفون، اپل واچ و یا آی پد را ارائه می دهد. در حال حاضر اطلاعات دیگری در مورد مشخصات این شارژر منتشر نشده است.

منبع: 9to5mac

منبع: فرارو
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 900

به "نخستین تصاویر آداپتور برق 35 واتی دوگانه اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصاویر آداپتور برق 35 واتی دوگانه اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید