تقاضا برای آیفون 12 پرو بیشتر از انتظار اپل بوده است

به گزارش آموزشگاه ما، شاید شما فکر کنید که مدیران ارشد اپل همچون تیم کوک همه چیز را راجع به آیفون های تازه پیش بینی نموده اند و دیگر اتفاقی آن ها را شگفت زده نخواهد کرد. اگر این تصور را داشته اید باید به شما بگوییم که به تازگی گزارشی منتشر شده است که نشان می دهد خود اپل هم فکر نمی نموده است که آیفون های 12 تازه این چنین با استقبال همراه شده اند.

تقاضا برای آیفون 12 پرو بیشتر از انتظار اپل بوده است

بعلاوه یکی از تحلیلگران با سابقه محصولات اپل یعنی مینگ چی کو در رابطه با آیفون های 12 به این نکته اشاره نموده است که تقاضا برای آیفون 12 پرو بیشتر از انتظار اپل بوده است.

اکنون ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که ما چگونه به این موضوع پی برده ایم؟ در جواب باید بگوییم که اپل به تازگی از تأمین نمایندگان آیفون در خواست نموده است که زمان تحویل آیفون به مشتریان را افزایش دهند تا موجودی آیفون های این شرکت به خاتمه نرسد. شرکت اپل در زمان فراوری آیفون های نو گمان می کرد که آیفون 12، دارای قیمت 799 دلار، در مقایسه با آیفون 12 پرو، دارای قیمت 999 دلار، فروش بیشتری را خواهد داشت.

منابع اطلاعاتی به سایت Digitimes گفته اند که اپل میخواهد تا سفارش چیپست های VCSEL را افزایش دهد. انجام شدن این کار به وسیله اپل معانی زیادی خواهد شد. این چیپست ها در سنسور LiDAR آیفون های 12 پرو و پرو مکس استفاده می شوند به این سنسور در زمان فرستادن نور و بازگشت آن از محیط اطراف، یاری می نمایند.

سنسور LiDAR با میزان گیری زمان فرستادن نور و بازگشت آن، به آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس یاری می نماید که اطلاعات دقیق تری را از محیط اطراف در زمان استفاده از قابلیت واقعیت افزوده به دست بیاورند. این سنسور بعلاوه باعث می گردد که افکت بوکه در زمان استفاده از قابلیت عکاسی پرتره به شکل بهتر و دقیق تر در پشت سر سوژه اعمال گردد.

تا قبل از آیفون های 12 پرو و پرو مکس، اپل از سنسور LiDAR در آیپد های پرو سال 2020 استفاده نموده بود. با توجه به اینکه تا این زمان تنها آیفون 12 پرو به بازار عرضه شده است، افزایش سفارش چیپست های VCSEL به این معنا خواهد بود که تقاضا برای آیفون 12 پرو بیشتر از حد انتظار بوده است.

مینگ چی کو پیش بینی نموده است که زمانی که اپل هر 4 مدل آیفون 12 را عرضه کند، پیش فروش آیفون 12 مینی و آیفون 12 پرو مکس در تاریخ 6 نوامبر (16 آبان) شروع و این آیفون ها 13 نوامبر (23 آبان) به بازار عرضه خواهند شد، آیفون های 12 و 12 پرو هر کدام در حدود %30 تا %35 فروش آیفون های نو را به خود اختصاص خواهند داد.

بعد از این آیفون ها، آیفون 12 پرو مکس سهمی در حدود %15 تا %20 را در زمان فروش آیفون های نو خواهد داشت و %10 تا %15 به جای مانده هم سهم آیفون 12 مینی در فروش خواهد شد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 607

به "تقاضا برای آیفون 12 پرو بیشتر از انتظار اپل بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقاضا برای آیفون 12 پرو بیشتر از انتظار اپل بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید