فراوری خودروهای شاسی بلند BMW در چین به جای آمریکا

به گزارش آموزشگاه ما، شرکت خودروسازی بی ام و (BMW) آلمان اعلام نموده است که تحت تاثیر افزایش تعرفه 40 درصدی بر خودروهای شاسی بلند در آمریکا، می خواهد محصولات خود از این پس در چین فراوری کند.

فراوری خودروهای شاسی بلند BMW در چین به جای آمریکا

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

خبرنگاران | سرویس اخبار - به نقل از وب سایت the hill، از آنجایی که دونالد ترامپ - رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا - به تازگی تعرفه واردات و ساخت خودروهای خارجی در خاک این کشور را به میزان قابل توجهی افزایش داده است، شرکت خودروسازی بی ام و آلمان نیز تصمیم گرفته است که بجای فراوری بعضی از مدل های خود اعم از خودروهای شاسی بند در خاک آمریکا، از این پس آنها را در چین فراوری کند.

این شرکت بدین منظور با شریک تجاری چینی خود - گروه خودروسازی برلیانس - یک قرارداد تجاری را به امضا رسانیده است تا بتواند خط فراوری بسیاری از محصولات و خودروهای شاسی بلند خود را در این کشور ایجاد کند.

روزنامه چارلستون گزارش داده است که بی ام و بدین ترتیب تا سرانجام سال آینده 2019 میلادی تعداد خودروهای فراوریی خود در کارخانه مستقر در چین را به عدد 520 هزار دستگاه می رساند.

هرالد کروگر - مدیر ارشد اجرایی شرکت بی ام و - در این خصوص گفت: این قرارداد در چارچوب همکاری های بلند مدت ما با این گروه صنعتی و خودروسازی چینی می گنجد و یکی از بزرگترین اهداف مشترک ما در نهایت توسعه و فراوری خودروهای الکتریکی و تمام برقی خواهد بود.

بی ام و بزرگترین صادرکننده خودرو به ایالات متحده آمریکا محسوب می گردد و تنها در یکی از کارخانه های خود واقع در خاک این کشور 10 هزار نفر کارمند و کارگر دارد.

بی ام و اعلام نموده است که میخواهد فراوری بعضی از محصولات شاسی بلند (SUV) خود را از کارخانه خود واقع در کالیفرنیای شمالی در آمریکا به چین منتقل کند.

این خودروساز آلمانی این تصمیم را در پاسخ و اقدامی تلافی جویانه در مقابل افزایش 40 درصدی تعرفه محصولاتی همچون خودروهای شاسی بلند در ایالات متحده اتخاذ نموده است.

آنطور که به نظر می رسد جنگ تجاری میان آمریکا و شرکای تجاری قدیمی اش همچون اتحادیه اروپا و چین هر روز درحال زبان کشیدن است و به طور روز افزونی درحال دریافت دامان شرکت های فراوریکننده و شرکت های فعال مالی در این کشورهاست.

منبع: ایسنا

منبع: setare.com
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 339

به "فراوری خودروهای شاسی بلند BMW در چین به جای آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری خودروهای شاسی بلند BMW در چین به جای آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید