جادارترین شاسی بلندهای دنیا

به گزارش آموزشگاه ما، شاسی بلندها و SUV ها امروزه محبوبیت زیادی در دنیا پیدا نموده و افراد زیادی به سمت خرید این خودروها به جای خودروهای سدان می روند.

جادارترین شاسی بلندهای دنیا

امیرمسعود عابدین- با افزایش محبوبیت و استقبال از خرید خودروهای شاسی بلند، بسیاری از خودروسازان به این سمت رفته اند که روی این سگمنت تمرکز زیادی داشته باشند. این خودروها دارای فضایی جادار و بزرگ بوده و راحتی سرنشینان را فراهم می نمایند. در حال حاضر خودروهایی در بازار وجود دارند که فضایی جادار و مناسب را فراهم نموده و بیشترین فضای سر و پای ترکیبی ردیف جلو را ارائه می دهند.

10. فورد برانکو اسپرت 2024

فضای سر و پای کل: 83.9 اینچ

فورد برانکو اسپرت 2024 با وجود ارتفاع کوتاه تر نسبت به بیشتر مدل های موجود در این فهرست، با داشتن فضای سر و پای ترکیبی نزدیک به 84 اینچ برای ردیف جلو، عملکرد خوبی دارد. این خودرو بعلاوه به امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و شیشه تا شو درب عقب مجهز شده است. گزینه هایی مانند گرمکن فرمان و روکش چرمی و تنظیم برقی صندلی راننده قطعاً راحتی را افزایش می دهند.

9. سوبارو فارستر 2024

فضای سر و پای کل: 84.5 اینچ

سوبارو فارستر به علت سیستم استاندارد AWD خود و فاصله از زمین مطلوب معروفیت دارد. این SUV فضای قابل توجهی در ردیف جلو و یک محفظه بار بزرگ ارائه می دهد. هر فارستر با سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ارائه می گردد. گرمکن و تنظیم برقی صندلی های جلو، گرمکن صندلی های عقب، روکش چرمی و غیره نیز در دسترس هستند.

8. هیوندای سانتافه 2024

فضای سر و پای کل: 85.5 اینچ

هیوندای سانتافه 2024 در این فهرست با یک طراحی زاویه دار و عجیب، متمایز از سایر SUV های این فهرست است. سانتافه تازه دارای 42 اینچ فضای پای ردیف دوم بوده و مجهز به روکش چرمی، صندلی های کاپیتانی ردیف دوم همراه با تنظیم برقی و نورپردازی محیطی است.

7. لن نویگیتور 2024

فضای سر و پای کل: 85.7 اینچ

لن نویگیتور 2024 و هم تای کشیده تر آن یعنی نویگیتور L، در بخش SUV های غول پیکر قرار دارند. هر دو مدل نزدیک به 86 اینچ فضای ردیف جلو دارند و امکاناتی مانند گرمکن و سردکن برای دو ردیف اول و سیستم تهویه مطبوع سه منطقه ای اتوماتیک ارائه می شوند.

به راحتی و آسایش بیشتری احتیاج دارید؟ تازهترین مدل نویگیتور امکانات خوبی مانند تنظیم برقی صندلی های ردیف سوم و گرمکن فرمان وجود دارد. تنظیم برقی صندلی های جلو در 30 حالت همراه با عملکرد ماساژ، حدبیشتر راحتی سرنشین را فراهم می نمایند.

6. فورد اکسپدیشن 2024

فضای سر و پای کل: 85.9 اینچ

فورد اکسپدیشن 2024، پسرعموی لن نویگیتور، در معیار فضای ردیف اول و فضای بار کلی، از همتای لوکس تر خود بهتر است. اکسپدیشن به امکاناتی مانند تنظیم برقی صندلی راننده و سیستم تهویه مطبوع سه منطقه ای مجهز شده است. دمپرهای تطبیقی موجود راحتی را در قالب یک سواری نرم اضافه می نمایند.

5. فورد برانکو 2024

فضای سر و پای کل: 86.4 اینچ

فورد برانکو 2024 علاوه بر اینکه از قابلیت های آفرودی بسیاری بهره مند است، فضای جاداری را در ردیف جلو ارائه می دهد. برانکو با امکاناتی مانند تنظیم برقی و گرمکن صندلی های جلو همراه با روکش چرمی، استارت از راه دور و سیستم تهویه مطبوع دو منطقه ای عرضه می گردد.

4. نیسان پت فایندر 2024

فضای سر و پای کل: 86.6 اینچ

زمانی که صحبت از راحتی می گردد، نیسان پت فایندر 2024 وارد عرصه می گردد. در خصوص امکانات راحتی، پت فایندر با سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک سه منطقه ای و درب صندوق عقب برقی عرضه می گردد. در تریم های بالاتر، سطح لوکس بودن و راحتی با گرمکن و سردکن صندلی های جلو، گرمکن صندلی های عقب و گرمکن فرمان ارائه می شوند.

3. شورولت تاهو 2024

فضای سر و پای کل: 86.8 اینچ

شورولت تاهو 2024 یکی از شش SUV جنرال موتور است که 86.8 اینچ فضای ردیف اول را ارائه می دهد و شامل شورولت سوبربن، جی ام سی یوکان و کادیلاک اسکلید می گردد. همه این خودروها SUV های بسیار راحتی هستند، اما به منظور تنوع و ارزان بودن، فقط شورولت تاهو در این فهرست قرار گرفته است. این خودرو یکی از معدود SUV هایی است که می تواند 9 سرنشین را به راحتی جای دهد.

با ویژگی های استاندارد مانند سیستم های تهویه مطبوع سه منطقه ای و تنظیم برقی صندلی های جلو، این خودرو بسیار خوب و قابل توجه است.

2. بیوک Enclave 2024

فضای سر و پای کل: 86.9 اینچ

بیوک Enclave 2024 بخشی از یک سه گانه SUV های جنرال موتور است که راحتی و لوکس را بسیار بالا می برد. بیوک Enclave لوکس ترین شاسی بلند در بین این سه خودرو هستند.

همه Enclave های تازه با یک در عقب برقی، روکش چرمی و گرمکن فرمان و گرمکن صندلی های جلو ارائه می شوند.

1. جی ام سی هامر EV

فضای سر و پای کل: 88.1 اینچ

جی ام سی هامر EV تاج راحت ترین SUV در سال 2024 را دریافت کرد. این خودرو با ردیف جلو بسیار جادار است و با حدبیشتر قدرت 830 اسب بخاری در دسترس است. از نظر راحتی، هامر EV با فناوری رانندگی سوپرکروز نیز عرضه می گردد.

منبع: hotcars

58322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 مهر 1403 بروزرسانی: 11 مهر 1403 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 1166

به "جادارترین شاسی بلندهای دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جادارترین شاسی بلندهای دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید