خبرنگاران نماینده تبریز: مجلس توجه خاصی به اقشار آسیب پذیر دارد

به گزارش آموزشگاه ما، تبریز - خبرنگاران - عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس توجه خاصی به اقشار آسیب پذیر دارد و در مصوبات خود آن را نشان داده است.

خبرنگاران نماینده تبریز: مجلس توجه خاصی به اقشار آسیب پذیر دارد

محمدحسین فرهنگی روز جمعه در چهارمین نشست شورای هماهنگی ادارات و سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آذربایجان شرقی با اشاره به نقش بسیار مهم و حساس مجموعه های این وزارتخانه در کشور اظهار کرد: در واقع حمایت از قشر کارگری، تولید کننده، صنعتگر و کارآفرین وظیفه همه مسوولان کشور است تا توسعه و پیشرفت دچار خلل نشود.

وی یادآوری کرد: خدمات زیر مجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم به موثرترین اقشار جامعه ارائه می شود که بخشی مربوط به کارگران و کارکنان حوزه های مختلف است.

فرهنگی اضافه کرد: پرحجم ترین منتفعان و مخاطبان، مربوط به مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و این وزارتخانه بیشترین ارتباط را با بیشتر اقشار جامعه داشته و خدمات قابل توجهی ارائه می کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: مجلس توجه خاصی به ماموریت های این مجموعه دارد و موارد مرتبط به لحاظ اهمیت و نقش و خدمات آنان به اقشار آسیب پذیر مورد تصویب کنندگان قرار می گیرد.

فرهنگی همچنین از تلاش های مجموعه مدیران ادارات و سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت در شورای هماهنگی ادارات و سازمان های تابعه وزارت در استان به خاطر هم افزایی و هماهنگی مناسب قدردانی کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 314

به "خبرنگاران نماینده تبریز: مجلس توجه خاصی به اقشار آسیب پذیر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده تبریز: مجلس توجه خاصی به اقشار آسیب پذیر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید