برطرف مسائل نسخه پیچی الکترونیکی در لرستان بزودی

به گزارش آموزشگاه ما، مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: مسائل طرح نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در مراکز دولتی استان بزودی رفع شده و این طرح به صورت 100 درصدی اجرا می گردد.

برطرف مسائل نسخه پیچی الکترونیکی در لرستان بزودی

به گزارش خبرنگاران لرستان: شاهدخت فتحی بیرانوند اضافه نمود: در حال حاضر حدود یک میلیون و 78 و 623نفر حدود 67 درصد جمعیت لرستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

وی ادامه داد: 632 پزشک عمومی، متخصص، فلوشیپ، فوق تخصص، دندانپزشکی عمومی ،داروخانه ها ،آزمایشگاه ،پاتولوژی، پرتو پزشکی، توانبخشی، درمانگاه، بیمارستان و جراحی محدود، طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت لرستان هستند.

فتحی بیرانوند توضیح داد: این طرح ابتدا در اسفند سال 97 در شهرستان ازنا به صورت پایلوت اجرا شد به نحوی که در سال 98 در شهرستانهای الشتر و الیگودرز این طرح ادامه یافت و در سال 99 در سراسر شهرستان های استان به مرحله اجرا درآمده است.

وی ادامه داد: در مراکز غیردولتی در استان طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک به صورت 100 درصدی اجرا شده است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان اظهار کرد: پیکربندی تمامی بیمارستان های استان اجرا شده به تمامی مسئولان فناوری اطلاعات و مسئولین درآمد بیمارستان ها آموزش های لازم داده شده است.

فتحی بیرانوند اضافه نمود: انتظار می رود تا انتها فروردین ماه امسال نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در تمامی بیمارستان های استان به صورت الکترونیکی انجام گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 422

به "برطرف مسائل نسخه پیچی الکترونیکی در لرستان بزودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف مسائل نسخه پیچی الکترونیکی در لرستان بزودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید