طرح نوروزی بهداشت روان دانشجویان کشور کلید خورد خبرنگاران

به گزارش آموزشگاه ما، طرح نوروزی بهداشت روان دانشجویان از 25 اسفند توسط دبیرخانه منطقه چهار مراکز مشاوره دانشگاه ها در دانشگاه بوعلی سینا آغاز شد.

طرح نوروزی بهداشت روان دانشجویان کشور کلید خورد خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان امور دانشجویان، با سخنرانی آنلاین سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، طرح نوروزی بهداشت روان دانشجویان از روز دوشنبه توسط دبیرخانه منطقه چهار مراکز مشاوره دانشگاه ها در دانشگاه بوعلی سینا آغاز شد.

در آئین مجازی آغاز طرح نوروزی بهداشت روان دانشجویان، دکتر مسیب یارمحمدی، رئیس مرکز مشاوره دانشگاه بوعلی سینا و دبیر منطقه چهار مراکز مشاوره دانشگاه ها، برنامه های مراکز مشاوره دانشگاه های این منطقه را در طرح نوروزی تشریح کرد.

برگزاری کارگاه آموزشی پیش از ازدواج، پخش کلیپ و نمایش طنز و معرفی برنامه های کانون همیاران سلامت منطقه چهار بخش دیگری از این مراسم بود

در دومین روز اجرای این طرح مرکز مشاوره دانشگاه تبریز از ساعت 17 الی 19 امروز سه شنبه، برنامه های خود را به شکل آنلاین ارائه می کند. طرح نوروز کرونایی با شعار سلامت روان و حال خوب در نوروز 1400 توسط مراکز مشاوره دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی برگزار می شود.

در قالب این طرح که به روش وبینار برگزار می شود در ایام نوروز توسط مراکز مشاوره دانشگاه ها و کانون های همیار سلامت روان، روزانه به مدت دو ساعت و از ساعت 17 تا 19 محتوا های آموزشی در موضوعات مرتبط با بهداشت روانی، سرگرمی به شکل فیلم، موسیقی، شعر، مسابقه، استندآپ و تئاتر به دانشجویان ارائه می شود. براساس این گزارش دانشجویان و خانواده ها می تواننداز طریق لینک های https://www.skyroom.online/ch/moshavereh 99/norouz 1400 www.aparat.com/moshaverhvasalamat، در این برنامه شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 386

به "طرح نوروزی بهداشت روان دانشجویان کشور کلید خورد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح نوروزی بهداشت روان دانشجویان کشور کلید خورد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید