لباس لاکچری بر تن تویوتا، زیبایی خیره کننده شاسی بلند نو لکسوس، عکس

به گزارش آموزشگاه ما، لکسوس به زودی با یک شاسی بلند استثنایی چشم علاقه مندان صنعت خودروسازی را خیره خواهد نمود.

لباس لاکچری بر تن تویوتا، زیبایی خیره کننده شاسی بلند نو لکسوس، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، شاسی بلند نو لکسوس TX یک ماشین در کلاس خانوادگی است که در نگاه اول برای کارشناسان آشنا می نماید. این آشنایی البته بی علت نیست و شرح ساده ای برایش وجود دارد.

اگر در جزئیات دقیق شویم و البته خبرها را دنبال نموده باشیم، شاسی بلند نو لکسوس بر اساس پلتفرم تویوتا گرند هایلندر ساخته شده و هر چه در این مدل از تویوتا بوده را ارتقا داده است.

با این تفاسیر شاسی بلند نو لکسوس در طبقه بندی یک رده بالاتر از سری RX و یک پله پایین تر از شاسی بلندهای فول سایز LX قرار می گیرد.

هر دو مدل لکسوس تی ایکس و تویوتا گرند هایلندر بر اساس برنامه در کارخانه تویوتا واقع در استان ایندیانا در آمریکا فراوری خواهند شد.

در نگاه به رندرهای منتشر شده از لکسوس تی ایکس نخستین چیزی که نظر را جلب می نماید، جلوپنجره بزرگ و طراحی عمودی خاص در سپرها است. چراغ های متصل نمایی ویژه به پشت ماشین بخشیده است و در نمای بغل ستون انتهایی به رنگ سیاه خودنمایی می نماید که با کشیدگی تیز چراغ عقب تکمیل می گردد.

هنوز چیز زیادی از تعیینات فنی لکسوس تی ایکس منتشر نشده است و تعیین نیست تا چه مقدار با تویوتا گرند هایلندر در این زمینه اشتراک خواهند داشت.

اگر لکسوس را نسخه شیک تویوتا در نظر بگیریم آنگاه باید لیست بلندی از امکانات لوکس را برای این مدل در نظر گرفت که در تویوتا گرند هایلندر دیده نمی گردد. ناگفته نماند که تویوتا گرند هایلندر از امکاناتی چون نمایشگر هدآپ و صندلی های دارای گرمکن و تهویه برای ردیف های اول و دوم برخوردار است.

با توجه به اینکه تویوتا گرند هایلندر از اواخر تابستان پیش رو به بازار عرضه می گردد می توان در پاییز چشم انتظار تماشا لکسوس بود.

منبع: موتور1

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1402 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 1081

به "لباس لاکچری بر تن تویوتا، زیبایی خیره کننده شاسی بلند نو لکسوس، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لباس لاکچری بر تن تویوتا، زیبایی خیره کننده شاسی بلند نو لکسوس، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید