مجارستان و ترکیه حریفان تدارکاتی پینگ پنگ بازان برای کسب سهمیه

به گزارش آموزشگاه ما، به گزارش خبرنگاران، جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران برای آماده سازی این تیم جهت حضور در رقابت های گزینشی المپیک متقاضی اردوی آماده سازی با مجارستان شده است.

مجارستان و ترکیه حریفان تدارکاتی پینگ پنگ بازان برای کسب سهمیه

این موضوع موافقت فدراسیون تنیس روی میز و ریاست این فدراسیون را به همراه داشته است. بر این اساس قرار است مجارستانی ها که سال گذشته در کمپ تمرینی خود میزبان ملی پوشان ایران بودند، پیش از سفر تیم ملی کشورمان به قطر به تهران سفر نمایند و اردوی مشترک حداقل یک هفته ای با پینگ پنگ بازان اردونشین ایران داشته باشند.

هماهنگی برای معین زمان دقیق حضور تیم ملی تنیس روی میز مجارستان در تهران و اردوی مشترک با تیم ملی ایران به وسیله سرمربیان دو تیم در حال اجرا است.

دیگر اینکه فدراسیون تنیس روی میز برای تیم ملی بانوان و حضور این تیم در رقابت های گزینشی المپیک هم تمرین مشترک با ترکیه را پیش بینی نموده است. این فدراسیون میخواهد پیش از اعزام بانوان به قطر و در تهران میزبان ترک ها باشد تان به فرایند آماده سازی ملی پوشان بانوان کشورمان یاری نمایند.

مسابقات تنیس روی میز گزینشی المپیک طی دو مرحله در قطر برگزار می گردد. ابتدا این رقابت ها به صورت قاره ای طی روزهای 23 تا 25 اسفندماه در سطح قاره آسیا برگزار می گردد. بلافاصله پس از اتمام این مسابقات، پینگ پنگ بازانی که سهمیه المپیک در اختیار ندارند رقابت خود را در سطح جهانی برای کسب سهمیه دنبال می نمایند.

طبق نتیجه رقابت های انتخابی تیم ملی که سال گذشته برگزار گردید نوشاد و نیما عالمیان همراه با ندا شهسواری و شیما صفایی نمایندگان ایران در رقابت های انتخابی گزینشی المپیک هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 283

به "مجارستان و ترکیه حریفان تدارکاتی پینگ پنگ بازان برای کسب سهمیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجارستان و ترکیه حریفان تدارکاتی پینگ پنگ بازان برای کسب سهمیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید