بازسازی منزل: محدودیتی در تأمین اعتبار بازسازی قنوات روستا ها وجود ندارد

به گزارش آموزشگاه ما، طلایی مقدم گفت: محدودیتی در تأمین اعتبار لایه روبی و بازسازی قنوات روستا ها وجود ندارد و مشکل قنوات حل می گردد.

بازسازی منزل: محدودیتی در تأمین اعتبار بازسازی قنوات روستا ها وجود ندارد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران از یزد، مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق در حاشیه برگزاری میز خدمت در دهستان کوشک و سبزدشت این شهرستان گفت: در این دو دهستان، مسائلی در خصوص قنوات و بازسازی معابر وجود دارد.

او اضافه کرد: تصمیم گرفته شد تا با تأمین اعتبار از فرمانداری، جهاد کشاورزی و خودیاری مردم، قنات روستا های این دو دهستان لایه روبی و بازسازی گردد.

طلایی مقدم خاطر نشان کرد: بازسازی معابر روستا ها نیز با توجه به تعهداتی که شرکت گاز داده در حال پیگیری است.

او ادامه داد: مسئله جاده سیروس آباد از خواسته های اصلی مردم دهستان سبزدشت است که باتوجه به جلسه ای که با استاندار یزد و مدیر عامل های معادن بافق برگزار گردید، قرار شد 10 کیلومتر اول جاده را سنگ آهن مرکزی، زیرسازی و چادرملو آن را آسفالت کند.

در این میز خدمت، موضوعاتی در خصوص کشاورزی، زمین های مسکونی، آب، برق و اشتغال روستاییان نیز آنالیز شد و دستگاه های خدمات رسان، راه حل های اساسی برای حل آن ارائه کردند.

خبرنگاران یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 847

به "بازسازی منزل: محدودیتی در تأمین اعتبار بازسازی قنوات روستا ها وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: محدودیتی در تأمین اعتبار بازسازی قنوات روستا ها وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید