تور مالزی: مرزهای کشور مالزی به روی گردشگران باز می شوند

به گزارش آموزشگاه ما، ایسنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر شده و خبرهای بدست رسیده، مرزهای کشور مالزی به روی گردشگران باز می شوند.

تور مالزی: مرزهای کشور مالزی به روی گردشگران باز می شوند

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

مقام های مالزی خاطرنشان کردند از یکم آوریل مرزهای این کشور را به روی تمام گردشگران واکسینه شده باز خواهند کرد. به این ترتیب، مالزی به جمع کشورهایی اضافه می گردد که فرایند کاهش محدودیت های مرتبط با شیوع ویروس کرونا را شروع نموده اند.

این کشور که در جنوب شرقی آسیا واقع شده و به صنعت گردشگری متکی است، به علت سواحل سفید و جنگل های بارانی معروفیت دارد. مرزهای مالزی در مارس 2020 بسته شدند اما مسافران اکنون برای ورود به این کشور فقط به ارائه نتیجه منفی آزمایش ویروس کرونا نیاز دارند.

نخست وزیر مالزی خاطرنشان کرد مقام های این کشور معتقدند تصمیم بازگشایی مرزها، به اقتصاد کشور رونق می بخشد و گردشگری مالزی را از نو احیا خواهد نمود.

تصمیم بازگشایی مرزهای مالزی درحالی اتخاذ شده است که این کشور در هفته های اخیر روزانه بیش از 25 هزار ابتلا به ویروس کرونا را که اغلب آنها خفیف هستند، گزارش نموده است.

کشورهای نزدیک و همسایه مالزی از جمله سنگاپور، تایلند و فیلیپین نیز در تصمیمات مشابهی مقررات ورود به کشور را با هدف جذب گردشگران تسهیل نموده اند.

براساس تصمیم تازه مالزی، مسافران واکسینه شده ملزم به سپری کردن دوران قرنطینه نیستند و فقط باید نتیجه منفی آزمایش کرونا را ارائه دهند، این درحالی است که پیش از این فقط مسافرانی که از سنگاپور سفر میکردند، از سپری کردن دوران قرنطینه معاف بودند.

منبع: همگردی
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 825

به "تور مالزی: مرزهای کشور مالزی به روی گردشگران باز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی: مرزهای کشور مالزی به روی گردشگران باز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید