مسکو: روسیه قصد جنگیدن با کسی را ندارد ولی با تمام قدرت از خود دفاع می نماید

به گزارش آموزشگاه ما، معاون نخست وزیر روسیه تأکید کرد که هدف از نوسازی تجهیزات نظامی مورد احتیاج ارتش تنها تضمین امنیت کشور است ولی اگر کسی قصد تعدی به خاک روسیه را داشته باشد، دست به کار بسیار خطرناکی زده است.

مسکو: روسیه قصد جنگیدن با کسی را ندارد ولی با تمام قدرت از خود دفاع می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، یوری بوریسوف معاون نخست وزیر روسیه در مصاحبه ای تلویزیونی اظهار داشت که مدرنیزه سازی ارتش این کشور تنها با هدف تقویت توان دفاعی روسیه در حال اجرا است.

بوریسوف گفت: هدف ما تنها تضمین امنیت کشور است و روسیه قصد جنگیدن با هیچ کشوری را ندارد. مدرنیزه سازی نیروهای مسلح باید بطور موثر انجام گردد تا به همه فهماند که اگر کسی قصد تعدی به خاک روسیه را در سر بپروراند، به اقدام بسیار خطرناکی دست می زند که با چنین افکار و نیات شومی به سراغ ما آید.

لازم به یادآوری است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه هفته گذشته یادآور شد که طی سال گذشته و به رغم اپیدمی کرونا، تمامی برنامه ریزی های صورت گرفته برای مدرنیزه سازی ارتش و ناوگان های این کشور بطور کامل اجرا شده است. به گفته وی، مانورهای کنترل نظامی برگزار شده در روسیه این مسئله را اثبات نموده است. پوتین همچنین به دستاوردهای جدید در عرصه فراوری تسلیحات و تجهیزات نظامی جدید در روسیه اشاره نمود.

به همین دلیل، مقامات مجتمع صنایع دفاعی روسیه نیز اظهار داشتند که زیردریایی اتمی و موشک انداز کنیاز اولیگ روز یکشنبه نخستین آزمایش ورود به دریا را در دریای سفید شروع کرد و در جریان حرکت خود، پرتاب های آزمایشی انواع موشک های بالستیک را انجام خواهد داد . این زیردریایی راهبردی در آینده باید به ناوگان نظامی-دریایی روسیه بپیوندد.

در خبر دیگری نیز گزارش شده که کمیسیون ویژه صنایع نظامی روسیه در حال کار روی طرح مدرنیزه سازی جنگنده سوخو-57 است که از جمله جدیدترین هواپیماهای نسل پنجم چندمنظوره وارد شده به ناوگان هوا-فضای روسیه است.

جنگنده سوخو-57 که قدرت نابودی هر نوع هدف زمینی، دریایی و هوایی را دارد، نخستین پرواز خود را در ماه ژانویه سال 2010 انجام داده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 512

به "مسکو: روسیه قصد جنگیدن با کسی را ندارد ولی با تمام قدرت از خود دفاع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: روسیه قصد جنگیدن با کسی را ندارد ولی با تمام قدرت از خود دفاع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید