معرفی تعدادی از ایمن ترین نقاط آمریکای لاتین برای سفر

به گزارش آموزشگاه ما، وقتی سخن از امنیت به میان می آید، شاید آمریکای لاتین آوازه خوبی نداشته باشد. بسیاری از نگرانی هایی که نسبت به زیباترین نقاط آمریکای لاتین برای سفر وجود دارند، براساس داستانهای غیر واقعی و کلیشه های موجود در رسانه ها بوجود آمده اند. در همه کشورها منطقه ها خطرناک وجود دارند. اما، اگر به نقاط درست و قابل اعتماد سفر کنید، در انجام کارهای خود منطق و عقل را در نظر بگیرید و با احترام رفتار کنید، می توانید بدون هیچگونه نگرانی سفری فوق العاده داشته باشید. گردشگران سرتاسر دنیا بخاطر فرهنگ پر شور آمریکای لاتین، تاریخچه جالب توجه آن، زیبایی های طبیعی و غذاهای بسیار خوش طعم علاقه دارند تا به این کشورها سفر نمایند. با ما در مقاله برترین نقاط آمریکای لاتین برای سفر همراه شوید تا شما را با تعدادی از ایمن ترین نقاط آمریکای لاتین برای سفر آشنا کنیم.

معرفی تعدادی از ایمن ترین نقاط آمریکای لاتین برای سفر

لیست مطالب

جزایر گالاپاگوس Galapagos Islands در اکوادورکاستاریکاپاناماآمازون Amazonشیلیاروگوئهپاراگوئهآرژانتینپرونیکاراگوئه

جزایر گالاپاگوس Galapagos Islands در اکوادور

بیشتر بخشهای جزایر گالاپاگوس Galapagos Islands بی نهایت بکر، منزوی و خلوت هستند. این جزایر که در فاصله 1000 کیلومتری از سواحل اکوادور واقع شده اند، به لطف طبیعت زیبا و دست نخورده و حیات وحش منحصر بفرد خود به یکی از نقاط محبوب گردشگران تبدیل شده اند. از آنجایی که رسیدن به این جزایر تنها از راه پرواز ممکن است، جمعیت این مورد از برترین نقاط آمریکای لاتین برای سفر بسیار کم بوده و هیچگونه جرم یا فسادی در آنها دیده نمی گردد. از همه مهمتر، اکوادور جز ایمن ترین نقاط آمریکای لاتین برای سفر بشمار می رود. سفر به جزایر گالاپاگوس Galapagos Islands را حتما در لیست سفرهای آینده خود قرار دهید.

بیشتر بخوانیدجزایر گالاپاگوس | جاذبه های تماشای گالاپاگوسمعرفی جاذبه های گردشگری اکوادور در آمریکای جنوبی

کاستاریکا

کاستاریکا بطور مداوم درصدر لیست ایمن ترین نقاط آمریکای لاتین برای سفر قرار می گیرد و این برای کسانی که بدنبال یک بهشت استوایی برای گذران تعطیلات و فرار کردن از زندگی شهری هستند، یک خبر فوق العاده محسوب می گردد. کاستاریکا با ده ها ساحل بکر و دست نخورده، آب و هوای استوایی، مسیرهای کوهنوردی و تپه نوردی به سوی آتشفشان و استخرهای طبیعی که به وسیله آبشارها بوجود آمده اند، واقعا تکه ای از بهشت است. همانطور که می دانید معمول ترین جرمی که علیه گردشگران انجام می گیرد، دزدی است و این جرم در همه مقاصد گردشگری در سرتاسر دنیا اتفاق می افتد. این نکته در خصوص کاستاریکا هم صدق می نماید؛ تنها باید در فکر داشته باشید به هر نقطه از دنیا که سفر می کنید، بهتر است وسایل ارزشمند خود را در جای مطمئن قرار دهید.

بیشتر بخوانیدتماشای های کاستاریکا | جاذبه های گردشگری تراز اول کاستاریکا

پاناما

پاناما که بتازگی در لیست برترین نقاط آمریکای لاتین برای سفر قرار گرفته است، به همین علت بطور فزآینده ای در میان گردشگران و هر کسی که در جستجوی آرامش و ماجراجویی همزمان سفر می نماید، محبوبیت پیدا کرد. پاناما ترکیب ایده آلی از سفر ماجراجویانه و تعطیلات پر آرامش را به گردشگران هدیه می نماید، چرا که مملو از سواحل استوایی، طبیعت و حیات وحش فوق العاده، تاریخچه غنی و شاهکار تاریخی معماری شناخته شده در دنیا یعنی کانال پاناما Panama Canal است. از آنجایی که در این مورد از زیباترین نقاط آمریکای لاتین برای سفر لازم نیست هیچگونه ترس و نگرانی از نبود ایمنی و امنیت داشته باشید، این سفر را می توانید بدون هیچگونه محدودیتی در حال ماجراجویی و کسب آرامش بگذرانید.

آمازون Amazon

آمازون یک کشور محسوب نمی گردد، اما یکی از ایمن ترین منطقه ها در سرتاسر آمریکای لاتین بشمار می رود. این منطقه که در چندین کشور از جمله برزیل، کلمبیا، پرو، اکوادور گسترده شده، برای سفر کردن کمی سخت و پرچالش است و می بایست راهنماهای باتجربه و گردانندگان تور پرمهارت شما را در سفر به آن کمک نمایند. انزوای این منطقه باعث ایمنی و امنیت بیشتر آن شده است، چرا که بیشتر ساکنان این منطقه گردشگران یا روستاییان محلی هستند. در نتیجه، هیچ جرم خاصی در این منطقه رخ نمی دهد. اما با این وجود، اگر دلتان می خواهد نهایت ایمنی و امنیت را تجربه کنید، چندین تور سفر دریایی وجود دارند که شما را به اعماق این مورد از زیباترین نقاط آمریکای لاتین برای سفر می برند و از ایمن ترین روشهای بازدید بشمار می فرایند.

شیلی

شیلی بیش از 4000 کیلومتر طول دارد و بیشتر آن سواحلی هستند که نزد گردشگران محبوبیت دارند. این کشور علاوه بر داشتن سواحل فوق العاده در اقیانوس آرام، در همسایگی کشورهایی مانند پرو، بولیوی و آرژانتین است که خودشان به تنهایی مقاصد گردشگری رویایی بشمار می فرایند. بعضی از خشک ترین نقاط روی سیاره زمین در شیلی قرار گرفته اند؛ بنابراین می توانید به بازدید از نقاطی بروید که کاملا منحصر بفرد هستند و ظاهری فرازمینی دارند. برای مثال، صحرای آتاکاما Atacama Desert آنچان شگفت انگیز بوده که آن را با سطح سیاره مریخ مقایسه می نمایند.

شیلی برای تجربه کردن طبیعت، اسنو بورد کردن، بالا رفتن از کوههای آتشفشانی و عکس گرفتن جلوی یخچال های طبیعی، همه و همه در یک کشور ایده آل است. این کشور که بطور مداوم در لیست ایمن ترین مقاصد گردشگری در آمریکای جنوبی قرار می گیرد، آنقدر امنیت دارد که می توانید بدون هیچگونه ترسی به آن سفر کنید. بدترین چیزی که ممکن است در شیلی با آن روبرو شوید، جیب بری است که در بیشتر شهرهای عظیم دنیا رخ می دهد. سعی کنید از همسفران خود دور نشوید، به فرهنگ این کشور احترام بگذارید و مطمئن باشید هیچگونه مسئله ای نخواهید داشت.

بیشتر بخوانیدچرا باید به شیلی سفر کرد؟ | 21 علت سفر به شیلی

اروگوئه

اروگوئه به اسم یکی از کوچکترین و ناشناخته ترین کشورهای آمریکای لاتین برای هر کسی که بدنبال تعطیلات خالی از جهانگرد و بدون شلوغی و سر و صداست، مقصدی ایده آل محسوب می گردد. اروگوئه صرف نظر از مقدار کوچکش، دارای سواحل و مراکز تفریحی اقامتی بسیار زیبا و فرصت های ماهیگیری و قایقرانی برای گردشگران ماجراجو است. بعلاوه، فوق العاده ایمن و دارای امنیت هست. هیچگونه محدودیت سفری ندارد و در نقشه کشورهای صلح دوست دنیا موقعیت عالی را به خود اختصاص داد. غذاها و نوشیدنی های اروگوئه خارق العاده هستند و مردم این کشور گرم و صمیمی به نظر می رسند؛ بنابراین تنها نگرانی شما در سفر به این کشور، انتخاب نقطه بعدی برای بازدید و انتخاب فعالیت های مورد علاقه تان برای تجربه کردن خواهد بود.

پاراگوئه

پاراگوئه تنها از لحاظ نامی با اروگوئه شباهت ندارد؛ بلکه این کشور هم مانند اروگوئه یکی از ایمن ترین کشورهای آمریکای لاتین بشمار می رود که خوشبختانه در میان گردشگران خیلی شناخته شده نیست و در نتیجه بسیار خلوت به نظر می رسد. این کشور که بین کشورهای آرژانتین، برزیل و بولیوی واقع شده، دارای جنگل های نیمه استوایی و ساواناهای تماشایی است که با رودخانه ها، آبشارها، دریاچه های طبیعی و چندین بنای تاریخی فوق العاده تکمیل شده اند. پاراگوئه قطعا تا به امروز در لیست سفرهای آینده تان قرار نداشته است؛ اما می بایست حتما در این لیست قرار بگیرد.

این کشور از ایمن ترین و صلح طلب ترین کشورهای دنیا بوده و هیچگونه محدودیت مسافری برای گردشگران قائل نمی گردد و با وجود اینکه امنیت قابل توجهی در میان کشورهای آمریکای لاتین دارد، بطرز غیر قابل باوری نادیده گرفته شد. بنابراین، در سفر به این کشور حتما غافلگیر خواهید شد.

آرژانتین

بیشتر افراد این نکته را نمی دانند یا فراموش می نمایند که آرژانتین هشتمین کشور عظیم در دنیا و دومین کشور عظیم آمریکای جنوبی محسوب می گردد. این کشور به لطف مساحت زیاد و موقعیت جغرافیایی عالی، دارای منظره ها چشم نواز بسیار زیاد، از یخ و برف تا بیابان و ساحل است. آبشار ایگواسو Iguazu Waterfalls از آن دسته نقاطی است که هر علاقمند به طبیعت و دوستدار آبشار در دنیا می بایست از آن بازدید کند. بعلاوه ،شهرهای این کشور بازارهای رنگارنگ و کلوب های شبانه مملو از تانگو را به گردشگران ارائه می نمایند که آن هم در دنیا بی نظیر است.

بیشتر بخوانیدآبشار ایگواسو؛ تماشای حیرت آور در مرز آرژانتین و برزیل

آرژانتین بعلاوه یکی از ایمن ترین کشورهای آمریکای جنوبی بوده و قطعا در لیست ایمن ترین کشورهای دنیا قرار می گیرد. پس، حتما لباس شنا، لوازم کوهنوردی و کفش های مناسب را در چمدان خود بگذارید و خودتان را برای تعطیلات و ماجراجویی در آرژانتین آماده کنید.

بیشتر بخوانیدآشنایی با تعدادی از زیباترین جاذبه های گردشگری آرژانتین

پرو

اگر از آن دسته گردشگران ماجراجویی هستید که به تاریخ، فرهنگ و باستان شناسی هم علاقه دارند، پرو می بایست حتما در لیست سفرهای آینده تان قرار گیرد. وقتی سخن از فرهنگ باستانی و ویرانه های تاریخی باستانی به میان می آید، پرو مانند معدن طلا بشمار می رود و یکی از مشهورترین ویرانه های باستانی دنیا یعنی ماچو پیچو Machu Picchu در این کشور واقع شده است؛ شهر قلعه ای اینکاها که در بالای کوه آند پنهان شده و انتظار گردشگران علاقمند را می کشد.

بیشتر بخوانیدشهر تاریخی ماچوپیچو، زیباترین جاذبه دنیاگردی پرو در گذر زمان

وقتی از این مجموعه باستانی تماشا کردید و درسهای تاریخی خود را آموختید، به لیما سفر کنید؛ شهر پر جوش و خروشی که دارای سواحل صخره ای بی نظیر و ایده آل برای موج سواری است. در پرو جرم علیه افراد خارجی بسیار کمیاب بوده و اغلب به دزدی محدود می گردد؛ چیزی که در هر نقطه دیگر دنیا هم ممکن است رخ دهد و هوشکمک و مراقبت گردشگران را می طلبد. بنابراین، توصیه می کنیم بدون هیچ نگرانی به پرو سفر کنید و هیچ ترسی در خصوص امنیت خود نداشته باشید.

بیشتر بخوانیدسفر به کشور پرو | معرفی جاذبه های گردشگری پروتماشای های شگفت انگیز لیما را از دست ندهید

نیکاراگوئه

نیکاراگوئه را به اسم سومین کشور ایمن در آمریکای مرکزی می شناسند. این کشور فوق العاده زیبا و ایمن بوده و تنها چند نکته در خصوص ایمنی آن وجود دارد که اصلا نباید نگران آنها باشید، چرا که بعضی ناآرامی های سیاسی در این کشور اتفاق افتاده اند و اگر با هوشکمک و احتیاط در این کشور سفر کنید، هیچ مسئله ای در زمینه ایمنی و امنیت نخواهید داشت. یکی از برترین روشها برای انجام این کار، این است که به وسیله شرکتهای مسافرتی معتبر و تورهای مسافرتی خوش نام به این کشور سفر کنید.

اما به جز این مورد، نیکاراگوئه مملو از چشم مقدارای طبیعی خیره نماینده از صخره های آتشفشانی تا سواحل فوق العاده است. بعلاوه، اگر به معماری دوره استعماری علاقه داشته باشید، حتما دوربین عکاسی را در تمام طول سفر در نیکاراگوئه همراه ببرید. اگر سفر به نیکاراگوئه در لیست سفرهای آینده تان قرار گرفته است، توصیه می کنیم در خصوص این سفر اصلا تردید نکنید و تنها در طول سفر احتیاط و مراقبت لازم را در نظر بگیرید.

منبع: همگردی
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 563

به "معرفی تعدادی از ایمن ترین نقاط آمریکای لاتین برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از ایمن ترین نقاط آمریکای لاتین برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید