مهدهای کودک ، پیش دبستانی ها و آکادمی های زبان از فردا دایر است

به گزارش آموزشگاه ما، تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت تمام حوزه های آموزشی، مدارس، مهدکودک ها، پیش دبستانی ها، کلاس های تقویتی و آکادمی های زبان خارجی از فردا 14 فروردین دایر است.

مهدهای کودک ، پیش دبستانی ها و آکادمی های زبان از فردا دایر است

احمد محمودزاده در شبکه خبر با بیان اینکه کرونا نظام آموزشی را در جهان تحت الشعاع قرار داد و نابرابری های آموزشی را به ویژه در حوزه آسیب های اجتماعی افزایش داد اظهار کرد: در این همه گیری رشد اجتماعی دانش آموزان آسیب دید و تهدید سلامت دانش آموزان رخ داد.

وی با اشاره به اینکه امروزه در بیشتر کشورهای جهان به جز کشورهایی که تعطیلی تقویم آموزشی دارند، مدارس باز است اضافه نمود: در اروپا به جز بوسنی و هرزگوین، در آفریقا به جز لیبی، در آسیا به جز ایران، هند، عربستان و بنگلادش و بعلاوه در آمریکا تقریبا بیشتر مدارس باز هستند.

محمودزاده ادامه داد: قرار است مدارس ایران اسلامی هم فردا باز گردد امیدواریم با همکاری سایر عناصر تاثیرگذار بتوانیم شاهد دایر شدن مطلوب مدارس باشیم.

معاون وزیر با اشاره به اینکه در بخشنامه ای که به آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شده، قرار است به جز دانش آموزانی که مشکل خاص دارند، کرونا گرفتند یا علائم دارند، در کلاس درس حضور داشته باشند اظهار کرد: دانش آموزانی که از این امر مستثنی شدند به وسیله بستر شبکه شاد به صورت موقت آموزش می بینند لذا انتظار داریم دانش آموزان بعد از بهبودی در کلاس های درس حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر هماهنگی لازم برای رعایت بهداشت مدارس توضیح داد: با توجه به اینکه بیشتر دانش آموزان واکسن زدند و امکان تهویه کلاس به ویژه در فصل بهار هم فراهم شده است، نگرانی از بابت فاصله اجتماعی وجود ندارد بعلاوه ضدعفونی مدارس نیز اجرا شده است.

محمودزاده گفت بحث سرویس مدارس با هماهنگی انجمن اولیا و مربیان مدارس انجام می گردد.

به گفته وی تمام حوزه های آموزشی، مدارس، مهدکودک ها، پیش دبستانی ها، کلاس های تقویتی و آکادمی های زبان خارجی از فردا یکشنبه 14 فروردین ماه دایر است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 901

به "مهدهای کودک ، پیش دبستانی ها و آکادمی های زبان از فردا دایر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدهای کودک ، پیش دبستانی ها و آکادمی های زبان از فردا دایر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید