واکنش مدیرعامل صنعت نفت به ادامه حضور ویسی با وعده ویژه به طرفداران

به گزارش آموزشگاه ما، مدیرعامل نو باشگاه نفت آبادان گفت: انتخاب اول تا چهارم ما عبدالله ویسی است و به هیچ مربی دیگری فکر نکرده ایم.

واکنش مدیرعامل صنعت نفت به ادامه حضور ویسی با وعده ویژه به طرفداران

محمدحسین رحمانی در تبادل نظر با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد انتخابش به عنوان مدیرعامل نو باشگاه صنعت نفت آبادان، گفت: پس از پیگیری های اجرا شده مجمع باشگاه تشکیل جلسه داد و هیأت مدیره را معرفی کرد. با توجه به اینکه اعضای قبلی هیأت مدیره به صورت جمعی استعفا نموده بودند و باید از کوشش همه آن ها کمال تشکر را داشته باشیم، زیرا کاملاً قابل احترام بودند، باشگاه را با وجود تمام مسائل روی پا نگه داشتند و تحویل ما دادند. به همه این نفرات خسته نباشید گفته و امیدوارم ما هم بتوانیم امانتدار باشیم. صنعت نفت امانت مردم آبادان است و باید این امانت را صحیح و سلامت دست امانتدار دیگری بدهیم، زیرا امروز آمده ایم و فردا خواهیم رفت. این یک رسم است. امیدوارم در نهایت اتفاقات خوب سبب شادی مردم آبادان شود.

* دنبال مجموعه ای هستیم که همه در آن برای استاندارد ها کوشش نمایند

وی در مورد اینکه این تیم در سال های گذشته از ناتعیین بودن شرایط مدیریتی اش در جابجایی آسیب دید و اگر این روند سال جاری هم ادامه پیدا می کرد باز هم طلایی پوشان آسیب زیادی می دیدند، شرح داد: همه چیز جبران شدنی است به جز از دست دادن زمان. می دانیم گران ترین مسئله ای که در طول زندگی در بحث اجتماعی، ورزشی، هنری و ... با آن روبرو هستیم، همین از دست دادن زمان است. همه چیز را می توان ساخت به جز زمان از دست رفته. سعی داریم در کم ترین زمان جمع بندی نهایی را انجام داده و در حد توان برترین کار را برای صنعت نفت انجام بدهیم. باید واقعیت ها را ببینیم و آن ها را بگوییم.

مدیرعامل نفت آبادان گفت: باید بر مبنای آنچه داریم و آنچه موجود است برنامه ریزی کنیم و استراتژی داشته باشیم تا به برنامه طراحی شده برسیم. قول می دهیم با تمام وجود در این مسیر هیچ کم کاری نکنیم و با تمام توان خود کار کنیم تا به استاندارد ها برسیم. در راه رسیدن به استاندارد ها اگر نتیجه هم همراه کارمان باشد قطعاً خیلی پیروز تر خواهیم بود، اما اکنون در پی مجموعه ای هستیم که همه باید در آن در یک مسیر کوشش نمایند تا به چیزی برسیم که سبب شادی مردم شود.

* قول و قرار مربوط به بیرون از فوتبال است، اما به طرفداران فقط یک وعده می دهیم

رحمانی در مورد اینکه عبدالله ویسی پیش از این اعلام نموده دیگر نباید نفت آبادان برای بقا خوشحالی کند بلکه باید برای رسیدن به رتبه های بالای جدول بجنگد و آیا تیم نو مدیریتی هم چنین هدفی را دنبال می نماید، عنوان نمود: در پی رسیدن به برترین ها و استاندارد ها هستیم. باید واقعیات را ببینیم و با آن ها کنار بیاییم. اینکه قول و قرار بیخودی بگذاریم و بگوییم طبق این برنامه به رتبه های بالایی می رسیم، در حال حاضر با توجه به مسائلی که با آن روبرو هستیم شدنی نیست. اما با یک برنامه ریزی خوب و ثبات در بخش مدیریت و کادر فنی مسیری را ترسیم نموده ایم که اگر طرفداران حوصله داشته باشند و به ما وقت بدهند تا در این برنامه بلندمدت به سمت استانداردسازی حرکت کنیم اتفاقات خوبی برای باشگاه می افتد.

مدیرعامل نفت آبادان توضیح داد: ما در حال حرکت به سمت برترین ها و استانداردسازی هستیم. نتیجه در فوتبال نانوشته است و نمی توان در موردش وعده داد. وعده و قول و قرار مربوط به بیرون از فوتبال است. باید این واقعیت را بدانیم، اما به مردم شهر و طرفداران مان که بسیار به صنعت نفت علاقه داشته و از آن حمایت می نمایند فقط یک وعده می دهیم و آن هم این است که با تمام توان خود در این مسیر بدون هرگونه تعارفی کار خواهیم کرد.

* انتخاب اول تا چهارم ما ویسی است و به هیچ مربی دیگری فکر نمی کنیم

رحمانی در مورد اینکه مهم ترین دغدغه طرفداران نفت آبادان در حال حاضر ادامه حضور عبدالله ویسی روی نیمکت این تیم است و هیأت مدیره باشگاه چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت، عنوان نمود: صددرصد انتخاب هر پنج عضو هیأت مدیره عبدالله ویسی است. همه ما کوشش می کنیم مذاکرات به سمت توافق برود. ویسی نیز به این علت که انسان فوق العاده قابل احترام و با شخصیتی است تمام توانش را روی این گذاشته تا بتواند برای ما کاری کند که تا الان انجام نشده است. این موضوع سبب شده خواسته ها و دغدغه هایی داشته باشد. ما هم باید برنامه ریزی کنیم. ویسی ارتباط بسیار نزدیکی با من و سایر اعضای هیأت مدیره دارد. در یک فضای کاملاً صمیمی و محبت آمیز در مورد این دغدغه ها به تبادل نظر می نشینیم تا به یک تفاهم برسیم. در نهایت امیدواریم این تفاهم سبب ادامه همکاری با ویسی باشد، زیرا انتخاب اول تا چهارم ما این مربی است. به جز ویسی به هیچ گزینه دیگری فکر نمی کنیم.

* وقتی یک هفته قبل از بخشنامه قرارداد دلاری تمدید می شود یعنی عدالتی وجود ندارد

وی در مورد اینکه آیا باشگاه نفت آبادان موافق اجرای قانون سقف بودجه در لیگ برتر است، گفت: این سقف شامل حال نفت آبادان نمی شود، زیرا به آن مقدار ای که اعلام شده پول نداریم. اما امیدواریم سقف بودجه به روش کاملاً درستی انجام شود. هرچند وقتی یک هفته یا 10 روز پیش از مطرح شدن بحث قرارداد های ریالی با بازیکنان و مربیان خارجی، قراردادی دلاری را تمدید می کنیم، یعنی عدالت وجود ندارد. همه ما امروز در شرایطی هستیم که اخبار و اطلاعات خوب جابه جا می شود. اگر قرار است مربی و بازیکنی به ریال بگیرند و قراردادشان دلاری نباشد، دیگر باید مربوط به تمام قرارداد هایی باشد که برای فصل بیست و سوم است نه اینکه بگوییم بخش نامه در فلان تاریخ مصوب شده و فلان بازیکن خارجی قبل از آن تاریخ، قراردادش را تمدید نموده است.

* باشگاهی که 85 میلیارد برای رضایت نامه یک دروازه بان داده چگونه می خواهد سقف بودجه رعایت کند؟

مدیرعامل نفت آبادان اضافه نمود: چیزی که دنبالش هستید فوق العاده عالی است. همانگونه که می بینید اکنون لیونل مسی با وجود دغدغه تمام طرفداران و حتی شاید میل قلبی خودش نتوانست به بارسلونا بازشود، زیرا فیرپلی مالی در اسپانیا اجرا شد و همین موضوع در ایران به نحوی به عنوان سقف بودجه مطرح شده است. امیدوارم آنچه می دانم اشتباه باشد، اما می دانم در فوتبال ما چنین مسائلی به هیچ عنوان ثبات نداشته و رعایت نخواهد شد. اگر خیلی راحت بخواهیم در نظر بگیریم طبق آنچه در سایت های بین المللی اعلام شده مبلغ رضایت نامه دروازه بان یکی از تیم ها نزدیک به 85 میلیارد تومان است. در این حالت چگونه آن باشگاه می خواهد تا سقف 325 میلیارد تومان هزینه کند؟

* ریکانی هویت نفت آبادان است

رحمانی در مورد اینکه طالب ریکانی مدتی قبل اعلام نموده بود سال جاری از نفت آبادان جدا خواهد شد، اما عبدالله ویسی عنوان نموده تا روزی که من در این تیم بمانم او احتیاج باید بماند و در این شرایط باشگاه چه برنامه ای برای حفظ کاپیتان خود دارد، گفت: طالب هویت این باشگاه است. همانگونه که صنعت نفت هویت کمی ندارد. خیلی از بازیکنان با این تیم بزرگ شده، زندگی کردند و به برترین ها رسیدند. ریکانی کاپیتان ما و فوق العاده قابل احترام و با ارزش است. اما اجازه می خواهم به این علت که این موضوع به حیطه اختیارات کادر فنی بازمی شود اظهارنظری نکنم. هر زمان کادر فنی ما تعیین کند چه بازیکنانی مدنظرش هستند قطع به یقین برای حفظ یا جذب آن ها اقدام خواهیم کرد.

* درباره بازیکنان نظر کادرفنی برای ما حجت است

وی اضافه نمود: اگر ویسی چنین حرفی در مورد ریکانی زده ما هم باید آنچه او می خواهد فراهم کنیم. طبیعی است من هم نه به عنوان یک مدیر بلکه به عنوان طرفدار نفت آبادان می گویم. با یک دیدگاه طرفداری و در جهت حفظ حریم کادر فنی می گویم در انتخاب بازیکنان هیچ دخالتی نخواهم داشت مگر اینکه از من نظر بخواهند. مدیرعاملی هستم که سابقه عضویت در تیم ملی جوانان، حضور در تمام رده های سنی صنعت نفت، بازی کردن از پنجم دبستان برای این تیم در زمین های خاکی شیراز و ... را دارم. هرچند از لحاظ فنی خیلی مواقع به عنوان کارشناس در برنامه های تلویزیونی حاضر شده ام، اما اولویت من حفظ حریم کادر فنی است. آنچه کادر فنی به ما اعلام کند حجت است و هر بازیکنی مدنظرش باشد تمام کوشش خود را به کار می گیریم تا آن بازیکن جذب و نفراتی که می خواهند حفظ شوند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 خرداد 1402 بروزرسانی: 25 خرداد 1402 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 1096

به "واکنش مدیرعامل صنعت نفت به ادامه حضور ویسی با وعده ویژه به طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدیرعامل صنعت نفت به ادامه حضور ویسی با وعده ویژه به طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید