پیروزی طبس برابر هوانیروز، بکماز: زور تیم مقابل به تجربه ما نرسید

به گزارش آموزشگاه ما، به گزارش خبرنگاران، در آخرین ملاقات از روز سوم مرحله دوم دور برگشت رقابت های لیگ برتر آقایان یادواره شهید حسین پور جعفری دقایقی پیش شاگردان علیرضا بکماز در تیم زغال سنگ طبس به مصاف تیم پرواز هوانیروز اصفهان رفتند که شاگردان بکماز پیروز شدند در دو نیمه با نتیجه 29 بر 22 بر شاگردان سروش عرشی در تیم پرواز غلبه نمایند. تیم زغال سنگ طبس در گروه ب با این برد 11 امتیازی شده و در رده چهارم جدول 6 تیمی این گروه نهاده شد.

پیروزی طبس برابر هوانیروز، بکماز: زور تیم مقابل به تجربه ما نرسید

در ملاقاتهای قبلی این بازی دو تیم فراز بام خائیز دهدشت و فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه برابر 24 تن به تساوی دادند. در گروه ب این رقابت ها تیم صنعت مس کرمان با انجام 10 بازی و 10 برد 20 امتیازی و صدرنشین گروه است

علیرضا بکماز مربی تیم طبس در خاتمه ملاقات تیمش برابر پرواز هوانیروز گفت: بازی بسیار زیبایی و هیجان انگیزی بود؛ تیم هوانیروز تیم خیلی جوانی است و نتوانست بر تجربه بازیکنان ما چیره گردد بی شک از بازی و نتیجه ای که گرفتیم راضی هستم.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات و حواشی به وجود آمده پس از ملاقات تیم های فولاد مبارکه سپاهان و فرازبام خائیز دهدشت که با تساوی به اتمام رسید، تاکید نمود: اتفاقاتی که در بازی قبلی رخ داد به هیچ عنوان نیازی به صحبت کردن ندارد و همه چیز واضح بود و اینکه به نظر من مسؤولین فدراسیون هندبال باید به این موضوع رسیدگی نمایند تا این موضوع برای همواره در هندبال ماندگار گردد.

علی صادقانی بازیکن تیم هندبال هوانیروز اصفهان پس از شکست تیمش برابر زغال سنگ طبس گفت: امروز بازی خیلی سنگینی داشتیم با توجه به نتیجه بازی های قبلی، طبس وارد گروه سه تیم بازنده شده بود و امتیاز این ملاقات برای این تیم بسیار حائز اهمیت بود.

وی اضافه نمود: آنها جنگنده برابر ما حاضر شدند و تیم ما نیز باوجود اینکه چهار بازیکن باتجربه خود را در این دور در اختیار نداشت، خیلی جوان و جنگنده ظاهر شد و تشکر می کنم از تمام بچه ها. با اینکه ما امکانات بقیه تیم های حاضر در لیگ را نداریم و تیم سرباز هستیم، نمایش خوبی داشتیم و مسؤولین هم از تیم ما رضایت دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 269

به "پیروزی طبس برابر هوانیروز، بکماز: زور تیم مقابل به تجربه ما نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی طبس برابر هوانیروز، بکماز: زور تیم مقابل به تجربه ما نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید