چرا داشتن سالنامه ها باعث افزایش کارایی می شود؟

به گزارش آموزشگاه ما، اهدا سررسید مهم است، زیرا نشان می دهد که به افرادی که با آن ها کار می کنید، اهمیت می دهید. زیرا هیچ کسب و کاری نمی تواند بدون کمک در طول راستا پیشرفت کند. این می تواند برای آن آژانسی که شرکت شما به تازگی با آن برای یک پروژه آینده شریک شده است یا حتی افراد در دفتر شما اعمال شود. هر کسی ممکن است باشد، شما فقط می خواهید از آن ها برای حمایت تشکر کنید و در عین حال این رابطه خوب را با مشتریان، آژانس ها و کارمندان خود حفظ کنید.

چرا داشتن سالنامه ها باعث افزایش کارایی می شود؟

داشتن سالنامه ها سابقه ای طولانی دارد. برای قرن ها، مردم همیشه سالنامه خود را نگه می دارند. آن ها یک راه راحت برای ذخیره اطلاعات هستند. آن ها به اشکال مختلف وجود دارند.

چرا سالنامه را نگه می داریم؟

اولین دلیل این است که لازم نیست همه چیز را در فکر داشته باشیم. بسکمک از ما حافظه تصویری خوبی نداریم، حفظ یک سالنامه در حال اجرا یا مجموعه ای از یادداشت ها و مراجعه به برخی از کارهایی که قبلا انجام داده ایم را آسان تر می کند.

یک دلیل ساده دیگر برای نگه داشتن یک سالنامه، ثبت چیزها است، می توانید کارهایی را که انجام داده اید و چگونه انجام داده اید، ثبت کنید. این فقط درباره کارهایی که انجام داده اید، نیست، بلکه می تواند شامل کتاب هایی برای خواندن، غذایی که خورده اید، جایی که من بوده ام، و اطلاعات مفید زیادی برای آینده باشد.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

چرا داشتن سالنامه ها باعث افزایش کارایی می شود؟

روحیه را تقویت می کند

هدایای تبلیغاتی به فرهنگ مثبت شرکت کمک می کند. فرهنگ های مثبت شرکت، حلقه های با فضیلت ایجاد می کند و روحیه شرکت را تقویت می کند. زمانی که یک کسب و کار دوران اوج سختی را پشت سر می گذارد و همه در حال مبارزه با فرسودگی شغلی هستند، هدایای شرکتی به تقویت روحیه کمک می کند و به مردم کمک می کند احساس قدردانی کنند.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و لیست قیمت سررسید تبلیغاتی

کارمندانی که احساس قدردانی می کنند، سخت تر کار می کنند

همه می خواهند از آن ها احساس قدردانی کنند. هیچ کس نمی خواهد در جایی با سرپرستانی کار کند که به آن ها اهمیتی نمی دهند و با آن ها به عنوان چرخ دنده های قابل تعویض در یک ماشین رفتار می کنند. یک نظرسنجی از کارمندان نشان داد که قدردانی منجر به کار سخت تر می شود. قدردانی نسبت به کارمندانی که با ترس از رئیس خود کار می کنند تأثیر بسیار بیشتری بر بهره وری نشان می دهد.

در واقع، از هر پنج نفر (81%) کارمند، چهار نفر گزارش می دهند که وقتی رئیسشان از کارشان قدردانی می کند، انگیزه بیشتری برای کار کردن دارند، که بیشتر از 38 درصد کارمندانی است که می گویند وقتی رئیسشان خواستار است، انگیزه بیشتری برای کار کردن دارند. یا 37 درصد از کارمندانی که می گویند به دلیل ترس از دست دادن شغل خود انگیزه بیشتری برای کار کردن دارند.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و لیست قیمت تقویم رومیزی

وفاداری را افزایش می دهد

ممکن است شهودی به نظر برسد، اما زمانی که افراد احساس می کنند مورد قدردانی قرار می گیرند، کمتر احساس فرسودگی می کنند. فرسودگی کمتر به این معنی است که آن ها کمتر احتمال دارد در پی راهی برای خروج از نقش فعلی خود در شرکت، جستجو کنند. آن ها می خواهند بمانند، زیرا احساس می کنند مورد قدردانی هستند.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 891

به "چرا داشتن سالنامه ها باعث افزایش کارایی می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا داشتن سالنامه ها باعث افزایش کارایی می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید