10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (12 اردیبهشت 1401)

به گزارش آموزشگاه ما، هدفون های بی سیم در دنیای مدرن امروز به گجت های جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده اند که در هر زمان و هر مکان می توانیم از آن ها بهره ببریم. این گجت های پوشیدنی با تنوع و قیمت های گوناگونی در بازار موجود هستند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم نگاهی به محبوب ترین و پازدیدترین هدفون های بی سیم کاربران خبرنگاران بیاندازیم و آن ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (12 اردیبهشت 1401)

شایان ذکر است که انتخاب های این مطلب بسته به محبوبیت هدفون های بی سیم در بازه زمانی یک هفته گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید هدفون بی سیم را دارید از شما دعوت می کنیم که مقاله ما را بخوانید. در ششمین لیست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم خبرنگاران در سال 1401، کنندگان شرکت لیتو با 3 محصول و شرکت سامسونگ با 2 محصول بیش ترین تعداد محصول را از آن خود کرده اند. با خبرنگاران مگ همراه باشید.

1. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

پس از صدر نشینی متوالی کنندگان شرکت لیتو، این بار نوبت به غول فناوری کره ای رسید تا با هدفون بی سیم مدل Galaxy Buds Pro رده نخست محبوب ترین هدفون های بی سیم هفته را از آن خود کند. باید خاطر نشان کنیم که این مدل هفته قبل در رده دوم لیست محبوب ترین های خبرنگاران قرار گرفته بود و پیروز شد این هفته هم فرایند خوب خود را در لیست پربازدیدترین های دیجی کالا حفظ کند. سامسونگ تمامی اجزای هدفون را به صورت افقی در کنار هم قرار داده تا بتواند هدفون ها را به شکل ارگونومیک بسیار خاص و ویژه طراحی کند؛ به طوری که ارگونومی و راحتی در Galaxy Buds Pro حرف اول را می زند.

درایورهای 11 میلی متری این هدفون با همکاری شرکت AKG طراحی و تولید شده است. این هدفون از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 با پشتیبانی از پروفایل های A2DP و AVRCP، HFP بهره می برد. به این ترتیب، بدون نگرانی از قطع ارتباط هدفون با گوشی خود می توانید به موسیقی دلخواه خود گوش دهید یا به مکالمه بپردازید و از کیفیت بالای آن شگفت زده شوید. باید خاطر نشان کرد که هدفون Galaxy Buds Pro با شناسایی فرکانس های صوتی اطراف، می تواند میزان نویز محیط را به حداقل برساند.

در قسمت خارجی هدفون یک واحد انتخاب صدا (Voice Pickup Unit) برای بهبود تشخیص صدای کاربر در هنگام مکالمه تعبیه شده است. هر کدام از گوشی های هدفون از یک باتری به ظرفیت 61 میلی آمپر مجهز شده است که برای پخش حداکثر 8 ساعت موسیقی کافی است. همراه با این هدفون ها یک کیس هم ارائه شده است که علاوه بر نگهداری از هدفون ها وظیفه شارژ آن ها را هم دارد. از دیگر ویژگی های میکروفون گلکسی بادز پرو می توان به قابلیت ضبط صدا به وسیله آن ها در هنگام فیلم برداری اشاره کرد.

این ویژگی برای کسانی که عادت دارند زیاد با گوشی خود ویدئو ضبط کنند یا ویدیو بلاگ دارند، بسیار کاربردی است. همچنین استاندارد IPX7 یا ضد آب بودن آن باعث می شود که این هدفون برای ورزشکاران بسیار مجذوب کننده باشد. در مجموع می توان گفت که هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro محصولی مجذوب کننده، خوش ساخت و کاربردی است که با قابلیت های بسیار مجذوب کنندهش قطعا تجربه خرید بسیار خوبی را برای شما رقم خواهد زد. شما می توانید این محصول را ضمن کاهش قیمت نسبت به گذشته با قیمت 2,641,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

2. هندزفری بلوتوثی لیتو مدل LB-21

دیگر محصول باکیفیت شرکت لیتو که سومین تجربه حضور خود در لیست محبوب ترین و پربازدیدترین های فروشگاه خبرنگاران را ثبت می کند، هندزفری بلوتوثی لیتو مدل LB-21 نام دارد. باید خاطر نشان کنیم این محصول که هفته قبل در رده چهارم لیست محبوب ترین هدفون های بی سیم خبرنگاران قرار گرفته بود، پیروز شد با دو پله صعود در رده دوم لیست این هفته قرار بگیرد. هندزفری بی سیم مدل LB-21 لیتو از نوع هدفون های تک گوشی است که بدون سیم و به وسیله بلوتوث به گوشی شما وصل می شود. اتصال این هدفون به وسیله بلوتوث نسخه 5 انجام خواهد شد و 80 گرم وزن دارد. منبع تغدیه این هندزفری بی سیم یک باتری با ظرفیت 150 میلی آمپر ساعتی است که می تواند شارژدهی 7 ساعته را برای مکالمه و یا شنیدن به موسیقی برای شما فراهم کند. همچنین زمان شارژ شدن کامل این محصول 2.5 ساعت اعلام شده که زمان نسبتاً خوبی برای این نوع هندزفری به شمار می آید.

یک نشانگر LED هم روی این محصول دیده می شود که به شما شرایط شارژ هندزفری را اطلاع می دهد. شما می توانید این محصول را با استفاده از کابل میکرو موجود در جعبه آن شارژ کنید. همچنین شرکت لیتو وعده شارژدهی تا 100 ساعت را در حالت استندبای به کاربران می دهد. به طور کلی می توان گفت هدست بلوتوثی لیتو مدل LB-15 محصولی با کیفیت قابل قبول در بازار است و می تواند به عنوان گزینه ای مناسب در سبد خرید شما قرار گیرد. این هندزفری تک گوش با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگار است و شما می توانید آن را بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته و با قیمت 449,000 تومان از فروشگاه اینترنتی خبرنگاران خریداری نمایید.

3. هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5

اگر در پی هدفون بی سیم جمع و جور هستید، TWS BTH-F9-5 یکی از بهترین گزینه های ممکن برای خرید شماست. مدل TWS BTH-F9-5 که مدتی است پای ثابت هدفون های بی سیم محبوب خبرنگاران به شمار می آید، همچون هفته گذشته پیروز شد در رده سوم لیست محبوب ترین و پربازدیدترین محصولات خبرنگاران قرار بگیرد و این فرایند خوب را ادامه دهد. این مدل برخلاف ایرپاد به صورت کامل در گوشتان قرار می گیرد و به همراه یک عدد کیس چرمی زیبا جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و نگه داری در اختیار کاربران قرار می گیرد. اتصال این هدفون به گوشی به وسیله بلوتوث امکان پذیر است. برای این محصول بلوتوث نسخه 5.0 تعبیه شده تا برقراری ارتباط کیفیت بالایی داشته باشد. اگر قصد دارید از این مدل بدون محفظه بهره ببرید، تا 4 ساعت این محصول قابلیت پخش موسیقی را به شما می دهد.

در صورت استفاده از محفظه شارژ این میزان تا 12 ساعت افزایش می یابد. زمان مکالمه آن 4 الی 5 ساعت و زمان شارژ محفظه این هدفون 1.5 ساعت خواهد بود. باید خاطر نشان کنیم که محفظه شارژ این هدفون بی سیم مجهز به باتری قدرتمند 1200 میلی آمپر ساعتی است که تا ساعت ها می توانید از آن بهره ببرید یا به عنوان پاوربانک برای شارژ گوشی بهره ببرید. همچنین این محفظه نشانگر LED زیبا برای نمایش میزان شارژ محفظه و هریک از گوشی های هدفون دارد. این هدفون بی سیم 6 گرمی با قیمت 223,460 تومان برای خرید در فروشگاه خبرنگاران موجود است.

4. هندزفری بلوتوثی لیتو مدل LB-014

رتبه چهارم لیست محبوب ترین هدفون بی سیم این هفته فروشگاه خبرنگاران را کننده دیگری از شرکت لیتو یعنی هندزفری بلوتوثی لیتو مدل LB-014 در اختیار دارد. باید خاطر نشان کنیم که این محصول شرکت لیتو که سومین تجربه حضور خود را در لیست محبوب ترین و پربازدیدترین محصولات خبرنگاران سپری می کند، هفته قبل در رده نهم این لیست قرار گرفته بود. هندزفری بلوتوثی لیتو مدل LB-014 به وسیله فناوری بلوتوث به گوشی هوشمند یا پخش کننده صوتی شما متصل می شود و به کمک آن می توان بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به موسیقی مورد علاقه خود گوش داد. مدل LB-014 با 120 ساعت حالت استندبای باعث شده این هدفون به یکی از محصولات خوب موجود در بازار تبدیل شود و همچنین طراحی و ارگونومیک ان که باعث سهولت در استفاده از آن می شود. این هنذفری بی سیم به وسیله برند لیتو Leitu طراحی و روانه بازار شده است. هندزفری بلوتوثی لیتو مدل LB-014 فقط به 2 ساعت زمان برای شارژ شدن نیاز دارد. همچنین مدل LB-014 با بلوتوث نسخه 5.1 می تواند تا محدوده 10 متر به شما شعاع عملکرد مناسبی را بدهد.

هندزفری بلوتوثی لیتو مدل LB-014 بسیار سبک است و کاربر هنگام استفاده از آن، به هیچ وجه وزنی احساس نمی کند. طراحی داخل گوشی باعث می شود صدای خروجی از هندزفری ایزوله شود و کاربر صدای محیط اطراف را نشنود. صدای باکیفیت بیس باعث شده است که این محصول به هندزفری مناسب برای افراد علاقه مند به موسیقی تبدیل شود. گفتنی است که این هندفری با موبایل های اپل و اندرویدی سازگار است درنتیجه، با تهیه آن می توانید گوشی هوشمندتان را در کیف یا جیب خود بگذارید و به واسطه دکمه ، آن را کنترل کنید. سرگوشی های هدفون LB-014 با نگهدارنده گردنی به هم وصل شده اند. دکمه تنظیم میزان بلندی صدا و جابه جایی میان فایل های روی آن وجود دارد. همراه این هدفون یک جفت سرگوشی و کابل شارژ ارائه می شود. ایربادهای این هدفون با خاصیت آهنربایی که دارند این امکان را می دهند که در صورت استفاده نکردن آن ها را به یکدیگر بچسبانید. این هندزفری بلوتوث قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را نیز دارد. شما کاربران می توانید این محصول با کیفیت شرکت لیتو را بدون کاهش قیمت نسبت به هفته ی قبلی با قیمت 594,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

5. هدفون بلوتوثی لیتو مدل L1

در لیست این هفته محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم فروشگاه اینترنتی خبرنگاران، ما شاهد حضور 5 کننده از شرکت لیتو هستیم که سومین محصول آن هدفون بلوتوثی لیتو مدل L1 نام دارد. این محصول که اولین تجربه حضورش را در لیست محبوب ترین و پربازدیدترین محصولات خبرنگاران سپری می کند پیروز شد با استقبال خوب کاربران در جایگاه پنجم این لیست قرار بگیرد. شرکت لوازم جانبی لیتو یک شرکت مدرن است که شامل مجموعه ای فوق العاده از لوازم جانبی تلفن همراه مانند هندزفری، هدست بلوتوث، اسپیکر، هدفون، پاوربانک، شارژر فندکی، کابل های انتقال دیتا، شارژرهای دیواری و کابل های انتقال صدا است. محصولات این شرکت علاوه بر کیفیت مناسب از قیمت های بسیار خوبی نیز بهره می برند که طبیعتاً می توانند نظر کاربران بسکمک را به خود جلب کنند. در برند لیتو سعی شده است که تمامی محصولات مطابق با استاندارد های جهانی تولید شوند. لیتو می خواهد با هدفون بلوتوثی لیتو مدل L1 تمامی نیازهایی را که کاربر از یک هدفون کاملا بدون سیم نیاز دارد، مرتفع سازد. این هدفون که دارای طراحی منحصر به فردیست، میزان قدرت بیس بالایی را به کاربران عرضه می کند. ظاهر هدفون بلوتوثی لیتو مدل L1 فوق العاده زیباست.

هدفون بلوتوثی مدل L1 یکی از بهترین هدفون ها در میان رقبای هم رده خود محسوب می شود که شما می توانید حین استفاده از آن کارهای روزمره خود اعم از رانندگی و ورزش را به راحتی انجام دهید. محدوده عملکرد این هدفون بلوتوثی حدودا 10 متر است به این معناست که شما قادر خواهید بود هدفون خود را تا فاصله 10 متری از گوشی هوشمندتان قرار دهید و بتوانید موسیقی گوش دهید که این موضوع یکی از نقاط قوت این محصول به شمار می آید.

صدایی که از آن پخش می شود، ایزوله است و به بیرون انتقال پیدا نمی کند. همچنین، کاپ ها اجازه نمی دهند صدایی از بیرون به گوش شما منتقل شود. علاوه بر پخش موسیقی، این هدفون مجهز به میکروفون است که برایتان قابلیت مکالمه را فراهم می کند. این امر باعث می شود که بتوانید درصورت نیاز، با موبایل خود مکالمه کنید و امنیت بیشتری برای گوشیتان فراهم کنید. همچنین، این محصول بسیار انعطاف پذیر است. لیتو تنوع رنگی بسیار زیادی برای این مدل خود در نظر گرفته است تا کاربران بنا به سلیقه خود، قادر به انتخاب باشند. باید در نظر داشته باشید که عمر باطری این هدفون باکیفیت بستگی به نوع استفاده شما دارد برای مثال حین مکالمه، عمر باطری تقریبا 18 ساعت و هنگام گوش دادن به موسیقی به 6 ساعت کاهش می یابد. باید خاطر نشان کنیم که شما کاربران عزیز خبرنگاران مگ می توانید این محصول باکیفیت را با قیمت 348,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران تهیه نمایید.

6. هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots New J05LS

رده ششم لیست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم این هفته خبرنگاران کننده ای از شرکت شیائومی است به نام هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots New J05LS. باید اشاره کنیم این محصول که پنجمین تجربه حضور خود را در لیست محبوب ترین های خبرنگاران سپری می کند، هفته گذشته جایگاه ششم این لیست را در اختیار داشته است. کمپانی شیائومی که همواره در پی جذب بازار جهانی به محصولات خود بوده، این بار نسخه نو هدفون پرفروش خود یعنی Redmi Airdots را بروزتر و کامل تر روانه بازار کرده است.

تغییراتی اعم از استفاده از فناوری HI-FI برای انتقال سیگنال صوتی بدون کمترین تغییر و استفاده از متریال بروز تر در ساخت بدنه هدفون و کیس های آن، در این محصول دیده می شود. خالی از لطف نیست که این اقدام کمپانی سازنده برای محصولات قدیمی خود کاملا هوشمندانه و در بهترین سطح اجرا شده است. شیائومی در این گجت به کیفیت و طراحی توجه ویژه ای داشته و به همین خاطر آن را به چیپ DSP مجهز کرده که منجر به کاهش نویزهای میکروفون در حین برقراری تماس های تلفنی می شود و صدای کاربر را با بهترین کیفیت ممکن به مخاطب منتقل می کند. سبک طراحی هدفون شیائومی Redmi AirDots نسخه TWSEJ05LS به گونه ای است که بخش سیلیکونی آن کاملا داخل گوش کاربر قرار می گیرد و بدنه هدفون ها داخل گوش کاربر چفت می شوند تا در حین استفاده مشکلاتی مثل خارج شدن ناگهانی از گوش را به همراه نداشته باشد.

متریال با کیفیت و همچنین سبک طراحی خوب این هدفون هم سبب شده اند تا در حین استفاده از آن حس کاملا راحت و دلپذیری به کاربر منتقل شود. Redmi Airdots از قابلیت اتصال سریع و اتوماتیک به گوشی های هوشمند پشتیبانی می کند و از بلوتوث 5.0 بهره می برد. بنابراین کاربران با این هندزفری می توانند یک اتصال کاملا قابل اطمینان و پایدار با گوشی هوشمندشان برقرار کنند. هندزفری بلوتوث مذکور با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری کامل دارد و از یک باتری 30 میلی آمپر ساعتی بهره مند است که با یک بار شارژ تقریبا 12 ساعت انرژی مورد نیازش را تامین می کند.

برای شارژ مجدد باتری هدفون یک باکس اختصاصی همراه دستگاه ارائه می شود که خود از یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و ایربادهای هندزفری با قرار گرفتن در داخل آن شارژ می شوند. پشت هر یک از هدفون ها دکمه ی فیزیکی تعبیه شده که بسیار ظریف است و می تواند دستور انجام کارهای مختلفی همچون پاسخگویی به تماس ورودی، رد تماس ورودی، توقف موزیک و غیره را صادر کند. وزن این هندزفری هم در حدود 35 گرم است. شما کاربران عزیز خبرنگاران می توانید این محصول بسیار باکیفیت شرکت شیائومی را با قیمت 390,000 تومان خریداری کنید.

7. هدفون بی سیم کلومن مدل KB-G210

محصول نو شرکت پیروز کلومن در لیست محبوب ترین های این هفته ما قرار گرفته است؛ معرفی می کنیم هندزفری بی سیم کلومن مدل KB-G210. این محصول که دومین تجربه حضورش را سپری می کند، پیروز شد با استقبال خوب کاربران در رده هفتم لیست این هفته جای بگیرد. اگر در خیابان باشید یا به طور مداوم نیاز است که با گوشی همراه خود صحبت کنید بهتر است از یک هدفون، هدست یا هندزفری بی سیم بهره ببرید. هدفون های بی سیم می توانند به شما کمک کنند که مدام گوشی موبایلتان را نزدیک خود قرار ندهید. هدفون بی سیم کلومن مدل KB-G210 وزنی برابر 45 گرم دارد؛ بنابراین می توان گفت بسیار سبک است و استفاده از آن در طولانی مدت برای شما دردسرساز نخواهد بود. نسخه بلوتوث این هدفون 5.0 بوده و محدوده عملکرد این هدفون 10 متر خواهد بود و برای دور شدن از دستگاه خود دچار مشکل نخواهید شد. عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی 5 ساعت بوده؛ در حالت استندبای 100 ساعت و زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه 2 ساعت است.

هدفون بی سیم کلومن مدل KB-G210 با طراحی مجذوب کننده و کاربردی خود، یکی از محصولات با کیفیت موجود در بازار است. طراحی یقه ای در نظر گرفته شده برای این محصول امکان استفاده راحت را برای کاربر به همراه دارد. دو گوشی در نظر گرفته شده از نوع تو گوشی برای این هدفون هم طراحی جالب و کاربردی دارد. این طراحی به نحوی است که به خوبی درون گوش قرار می گیرد و به راحتی از گوش خارج نمی شود. همین امر سبب خواهد شد تا این هدفون گزینه مناسبی برای استفاده در حین ورزش و پیاده روی باشد. متریال نرم و مناسب در نظر گرفته شده برای گوشی ها هم سبب شده تا در استفاده طولانی مدت، مسئله ای برای گوش به همراه نداشته باشد.

دکمه در نظر گرفته شده برای مدیریت پخش موسیقی و تماس های ورودی هم در محل مناسبی قرار گرفته اند که امکان دسترسی بسیار خوبی دارند. گوشی های این هدفون با توجه به قابلیت مغناطیسی که دارند با اتصال به یکدیگر شرایط استفاده مناسب و راحتی را برای کاربر به همراه دارد. نحوه طراحی گوشی های این هدفون نه تنها استفاده ای آسان و بدون مشکل را برای کاربر به همراه دارد. بلکه با قرار گیری مناسب در گوش، تا میزان قابل توجهی نویز های موجود در محیط را کاهش می دهد و در نهایت خروجی صدای با کیفیت و قابل قبولی را شاهد خواهید بود. شما می توانید این محصول باکیفیت کلومن را با قیمت 389,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

8. هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2021 همراه با محفظه شارژ

رسیدیم به رتبه هشتم لیست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم این هفته؛ جایی که ایرپادز پرو 2021 که احتمالاً همگی شما با آن آشنایی دارید، مجدداً با استقبال خوب کاربران روبرو شده و خود را در جمع محبوب ترین هدفون های بی سیم این هفته می بیند. این سری هدفون های اپل که همواره با طراحی منحصربه فرد و با نام AirPods Pro 2021 شناخته می شوند، از نوع توگوشی هستند و میزان بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می کنند.

باید خاطر نشان کنیم که در آیفون 7 و دیگر محصولات بعد از آن، جک 3.5 میلی متری صدا که یک ارتباط دهنده آنالوگ بود، حذف شد. حذف این درگاه با تغییر نوع اتصال و بی سیم شدن ایرپاد همراه بود. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش ها قرار می گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده بلندمدت از آن هیچ گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه گوش خود نکنید.

هنگامی که برای اولین بار AirPods Pro 2021 را در دست می گیرید، با یک باکس سفیدرنگ روبرو خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون ها مشاهده می شوند. این باکس سفید علاوه بر نگه داری از محصول، وظیفه شارژ آن را هم بر عهده دارد. این هدفون می تواند فقط با یک بار شارژ، تا 4.5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. اگر قصد خرید یک محصول حرفه ای برای گوش کردن به موسیقی یا انجام تماس های تلفنی دارید، این محصول انتخابی مطلوبی خواهد بود که تجربه دنیای بدون سیم را برایتان به ارمغان می آورد.

گفتنی است این محصول به چیپست Apple H1 نو اپل مجهز شده است. این محصول غول فناوری آمریکایی دارای محفظه ای با قابلیت شارژ بی سیم است. همین امر باعث شده تا شارژ این محصول به آسانی و بدون دردسر انجام شود. AirPods Pro 2021 قابلیت نو توانایی شارژ شدن به وسیله MagSafe را هم دارد که در مجموع تجربه خرید بسیار خوبی را برای شما رقم خواهد زد. شما می توانید این محصول را با قیمت 5,380,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران حریداری نمایید.

9. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

محصولی دیگر از سامسونگ در لیست محبوب ترین و پربازدیدترین های این هفته ما قرار گرفته است. این مدل که هفته گذشته رتبه هفتم لیست محبوب ترین های هفته را از آن خود کرد، این بار خود را در رده نهم این لیست می بیند. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live بدون شک یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید. سامسونگ برای Galaxy Buds Live شکل کاملا متفاوت لوبیایی را انتخاب کرده است. این طراحی به این دلیل بوده که مانند یک لوازم جانبی مد روز به نظر برسند و همچنین استفاده طولانی از آن ها راحت باشد.

درایورهای 12 میلی متری این هدفون با همکاری شرکت AKG طراحی و تولید شده است. این هدفون هم از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 با پشتیبانی از پروفایل های A2DP و AVRCP HFP بهره می برد. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live اولین ایرباد سامسونگ با قابلیت حذف فعال نویز ANC است و بدون شک بزرگ ترین ویژگی شاخص این محصول به شمار می رود. همچنین سامسونگ به این نوع ایربادها قابلیت ANC یا نویز کنسلینگ فعال را اضافه کرده است. قابلیت Swift Pair این محصول اجازه می دهد ایربادها با کامپیوترهای شخصی مجهز به ویندوز 10 یا بالاتر به راحتی متصل شوند.

در قسمت خارجی هدفون یک واحد انتخاب صدا (Voice Pickup Unit) برای بهبود تشخیص صدای کاربر در هنگام مکالمه تعبیه شده است. شرکت سامسونگ همچنین دو میکروفون خارجی و یک میکروفون داخلی برای این مدل در نظر گرفته است. هر کدام از گوشی های هدفون از یک باتری با ظرفیت 60 میلی آمپر مجهز شده که برای پخش حداکثر 8 ساعت موسیقی کافی است. همچنین باید خاطر نشان کرد که این محصول از شارژ بی سیم با استاندارد Qi پشتیبانی می کند.

عمر باتری این هدفون سامسونگ در زمان فعال بودن ANC و غیرفعال بودن بیکسبی حداکثر 6 ساعت است و این میزان با استفاده از محفظه شارژ به 21 ساعت هم می رسد. در مجموع می توان گفت که Galaxy Buds Live انتخابی خوبی برای کاربرانی است که به یک هدفون بی سیم راحت، باکیفیت و زیبا و با امکانات و عملکرد قدرتمند نیاز دارند. این محصول با قیمت 1,941,000 تومان در فروشگاه خبرنگاران در دسترس شما قرار گرفته است.

10. هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1

محصول نوی از شرکت هایلو در لیست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم این هفته قرار گرفته است. معرفی می کنیم؛ هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1. این هدفون که کننده خوب شرکت هایلو به شمار میرود، در اولین تجربه حضور خود پیروز شد در رده دهم این لیست قرار بگیرد. اولین چیزی که در هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1 محصول نظرتان را جلب خواهد کرد طراحی شیک، ساده اما بسیار زیبای آن است که در کنار ویژگی های کاربردی و کیفیت بالا کاربران را راضی می کند. هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1 به صورت بی سیم طراحی شده و طراحی و تولید ارگونومیک گوشی های آن باعث می شود که به راحتی در گوشتان قرار گیرد و نگران افتادنشان نباشید و همچنین در استفاده های طولانی مدت گوش هایتان خسته نشوند. خروجی صدای این مدل کیفیت بالایی دارد و انتقال صدا را با سرعت و کفیت خوبی انجام می دهد. این محصول شرکت هایلو با یک محفظه شارژ به بازار عرضه شده است که این محفظه به وسیله درگاه USB-C قابل شارژ است.

این هدفون بی سیم از درایور 7 میلی متری استفاده کرده و با 4 میکروفون همکاری می کند. میکروفون ها با قابلیت حذف نویز ENC و CVC 8.0 همراه شده اند و از فرمت صوتی AAC و aptX Adaptive پشتیبانی می کنند. ایربادهای 32 میلی آمپر ساعتی بی سیم هایلو W1 پس از قرار گرفتن داخل باکس شارژ 310 میلی آمپر ساعتی، وارد فرآیند شارژ می شوند.این فرآیند دو ساعت زمان لازم دارد و در صورتی که شارژ کیس نیز تخلیه شده باشد، به وسیله پورت USB-C پس از دو ساعت فول شارژ خواهد شد.

بد نیست بدانید این هدفون هایلو (Haylou W1 TWS Headset) گواهی IPX4 دارد و در برابر پاشش آب یا تعریق گوش دچار آسیب نخواهد شد. پس برای ورزشکارانی که از این بابت دچار چالش بودند، گزینه خوبی خواهد بود. گوشی این هدفون دارای قابلیت کنترل لمسی است و به طور کلی می توان گفت هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1 محصولی است که می تواند کاربران را در انجام کارهای روزمره، ورزش و استفاده های گیمینگ همراهی کند. شما کاربران خبرنگاران مگ می توانید این هدفون بسیار باکیفیت را با قیمت 799,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 914

به "10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (12 اردیبهشت 1401)" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (12 اردیبهشت 1401)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (12 اردیبهشت 1401)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید