10 کتاب صوتی جدید از آثار فاخر ارتش رونمایی می گردد

به گزارش آموزشگاه ما، به گزارش خبرنگاران، سرهنگ دکتر محسن صادق نیا؛ مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در سراسر کشور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در 22 اسفند ماه، روز بزرگداشت مقام شهدا با مدیریت های حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش در سراسر کشور انجام گرفت.

10 کتاب صوتی جدید از آثار فاخر ارتش رونمایی می گردد

به گفته جوان ترین سرهنگ ارتش جمهوری اسلامی ایران، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش با راهنمایی افسران جنگ نرم در نزاجا و خارج از مرزهای ارتش و با پاسداری از راه شهیدان، به کابوسی برای تحریف کنندگان تاریخ دفاع مقدس و مهاجمان فرهنگی تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به نمایشگاه مرکزی عظیم و چندمنظوره دفاع مقدس نیروی زمینی که در تهران در حال احداث است، اعلام کرد: این نمایشگاه دائمی شامل بخش های مختلفی ازجمله کتابخانه تخصصی (با بیش از 7 هزار عنوان کتاب)، مرکز اسناد دفاع مقدس (با بیش از 90 هزار برگ سند بکر از دوران دفاع مقدس)، آرشیو روزنامه ها (با بیش از 500 مجلد از روزنامه ها و جراید دوران دفاع مقدس)، بخش فرهنگی هنری، تجهیزات سنگین و سبک استفاده شده در دوران جنگ تحمیلی و جنگ های جهانی، موزه نظامی و سالن همایش ها خواهد بود که در سال آینده با حضور امیر فرماندهی ولایی نزاجا افتتاح می گردد.

صادق نیا اضافه نمود: همچنین تعداد 10 عنوان کتاب صوتی جدید از آثار فاخر، برگزیده و پرمخاطب ارتش با کیفیت بسیار بالا در حال فراوری است که به زودی رونمایی و منتشر می شوند.

مدیر موسسه انتشاراتی سوره سبز با اشاره به این که پنجمین جلد از مجموعه 9 جلدی تلخیص تقویم تاریخ دفاع مقدس با عنوان نبرد عظیم به تازگی توسط پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش منتشر شده، اظهار کرد: این کتاب به حوادث و رویدادهای سال 1363 در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران می پردازد و خلاصه ای از 12 عنوان از مجموعه کتاب های 103 جلدی تقویم تاریخ دفاع مقدس است.

به گفته صادق نیا، کتاب های نبردهای جاودان عملیات های عمده 11 ساله نزاجا از پیروزی انقلاب اسلامی تا سرانجام دفاع مقدس، ذبیح لرستان براساس زندگی شهید سرلشکر خلبان غلامرضا چاغروند، شهید وحدت براساس زندگی شهید سرلشکر محمود امان اللهی، در سایه جنگ براساس خاطرات امیر سرتیپ فرض الله شاهین راد، یاسین سجن براساس خاطرات سرتیپ دوم آزاده حسین یاسینی و ... از تازه ترین آثار نیروی زمینی در حوزه دفاع مقدس است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 361

به "10 کتاب صوتی جدید از آثار فاخر ارتش رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 کتاب صوتی جدید از آثار فاخر ارتش رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید