14 هزار کارگر، رفت و روب فضای شهری تهران را بر عهده دارند

به گزارش آموزشگاه ما، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: 14 هزار کارگر در شهر تهران مشغول به رفت و روب معابر شهری هستند.

14 هزار کارگر، رفت و روب فضای شهری تهران را بر عهده دارند

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، نشست خبری جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، امروز دوشنبه یکم آذر ماه امسال در سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برگزار گردید.

بهرامی در این نشست خبری اظهار کرد: رسانه در حاکمیت کشور های مختلف جایگاه های مختلفی دارد و در نگاه سیاسی افکار استثماری روی کار می آید و این در حالی است که در نگاه حاکمیتی اینطور است که رسانه هزینه های زندکی مردم جامعه را کاهش می دهد.

وی توضیح داد: از خبرنگاران خواهش می کنم که تا روزی که نا روی کار هستیم به ما یاری نمایند که هزینه ها را در حوزه های مختلف شهری مثل رفت و روب جمع آوری زباله ها کاهش دهیم و در فرهنگسازی نریختن زباله و آشغال در معابر یاری نمایند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اضافه نمود: 14 هزار کارگر در شهر تهران مشغول به رفت و روب معابر شهری هستند.

بهرامی گفت: در شهر تهران 2 هزار و 300 پارک وجود دارد و کوشش ما با یاری خبرنگاران این است که مردم با حضور در اینگونه فضا ها از آن لذت ببرند.

وی اضافه نمود: بیش از 2 میلیون نقطه تجمع زباله در شهر تهران وجود داشت و در حال حاضر این نقاط را به 50 هزار نقطه کاهش داده ایم.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران یادآور شد: بعضی از مخازن نگهداشت زباله در شهر تهران، روزی 3 مرتبه تخلیه می گردد و این در حالی است که در بعضی شهرها در همین ایران خودمان سطلها و مخازن جمع آوری زباله در طول یک هفته تنها دو بار تخلیه می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 745

به "14 هزار کارگر، رفت و روب فضای شهری تهران را بر عهده دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 هزار کارگر، رفت و روب فضای شهری تهران را بر عهده دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید