از شنبه بورسی ها گروه های قندی، غذایی، بیمه و بانک را رصد نمایند

به گزارش آموزشگاه ما، تهران (پانا) - هفته گذشته شاخص کل بورس و هم وزن با نوسانات زیادی همراه شدند. در آخرین روز معاملاتی شاخص کل در کانال یک میلیون و 436 هزار واحد بسته شد. فرایند بازار سهام هفته آینده به چه صورت خواهد بود؟

از شنبه بورسی ها گروه های قندی، غذایی، بیمه و بانک را رصد نمایند

به گزارش تجارت نیوز، هفته گذشته شاخص کل بورس و هم وزن با نوسانات زیادی همراه شدند. در آخرین روز معاملاتی شاخص کل در کانال یک میلیون و 436 هزار واحد بسته شد و در طول هفته گذشته مجموعا تغییری را ثبت نکرد.

بوسف هاشمی، کارشناس بازار سهام درباره فرایند بازار هفته آینده گفت: هفته آینده فرایند شاخص متعادل است و به فرایند خنثی خود ادامه می دهد. این کارشناس بازار بعلاوه پیش بینی کرد هفته آینده بازار سهام با پیشروی گروه های قندی، غذایی، بیمه و بانک همراه است.

فرایند 3 گروه مهم بازار در روزهای آینده

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه درباره آینده صنایع پتروشیمی، فلزات اساسی و معدنی گفت: مهم ترین عاملی که در این روزها روی این سه صنعت اثر می گذارد، قیمت های دنیای است که از تورمی که در سطح دنیا به وجود آمده تاثیر می گیرد و باعث افزایش قیمت ها در بازارهای دنیای شده است. همچمنین بحران انرژی که پیش بینی می گردد در نیمه دوم سال شکل بگیرد باعث افزایش قیمت نفت و مشتقات نفتی می گردد و از طرف دیگر به همراه خود رشد فلزات اساسی را به همراه دارد.

حدادی ادامه داد: بحث مسائل اعتباری که شرکت های بزرگ چینی با آن دست و پنجه نرم می نمایند، دست به دست هم داده تا شاهد افزایش قیمت ها در بازارهای دنیای باشیم. نکته مهم این است که بیشتر کامودیتی ها در بازارهای دنیای سقف تاریخی خود را لمس کردند و احتمال می رود از سقف فعلی هم عبور نمایند.

حدادی بعلاوه اضافه کرد: بیشترین ارزش بازار را این سه صنعت به خود اختصاص می دهند و یک سوم بازار کل بازار را تشکیل می دهند. پیش بینی می گردد، تا سرانجام سال این سه صنعت از صنایع پیشرو باشند و فراوری و فروش هایی که به صورت ماهانه از این سه صنعت منتشر می گردد و صورت های اقتصادی سه ماهه که در حال انتشار است نشان می دهد سودآوری این شرکت ها زیاد است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 703

به "از شنبه بورسی ها گروه های قندی، غذایی، بیمه و بانک را رصد نمایند" امتیاز دهید

1 کاربر به "از شنبه بورسی ها گروه های قندی، غذایی، بیمه و بانک را رصد نمایند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از شنبه بورسی ها گروه های قندی، غذایی، بیمه و بانک را رصد نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید