بررسی اساسنامه سازمان سرمایه گذاری و جذب مشارکت های مردمی در وزارت کشور

به گزارش آموزشگاه ما، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار تبریز از بررسی اساسنامه سازمان سرمایه گذاری و جذب مشارکت های مردمی شهرداری تبریز در وزارت کشور خبر داد.

بررسی اساسنامه سازمان سرمایه گذاری و جذب مشارکت های مردمی در وزارت کشور

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ عباس رنجبر ظهر امروز در اولین جلسه هیئت عالی سرمایه گذاری شهرداری تبریز اظهار کرد: در حال حاضر بر اساس ساختار شهرداری تبریز، حوزه سرمایه گذاری و مشارکت در قالب مدیریت اداره می شود و ما نیز از سازمان شهرداری های کشور بحث تصویب سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی را پیگیر هستیم.

وی اضافه نمود: اگر وزارت کشور با اساسنامه سازمان سرمایه گذاری موافقت کند، قطعا ما تغییر ساختار داده و از مدیریت به سازمان تغییر خواهیم داد که شورای سازمان و هیئت مدیره و سایر سلسله مراتب خود را خواهد داشت.

شهردار تبریز شرح داد: وزارت کشور برای تأسیس هر سازمانی در یک شهر، یک سری اطلاعات و زیرساخت ها را می خواهد که در این مورد حوزه های سرمایه گذاری و فرصت های سرمایه گذاری و سرمایه گذاری های گذشته را برای صدور مجوز تأسیس سازمان خواسته است.

وی اضافه نمود: در حال حاضر در مرحله بررسی وزارت کشور هستیم که اگر اساسنامه را تایید کند، ساختار سازمان را تشکیل خواهیم داد.

رنجبر با اشاره به اصلاح ساختار سازمان ها نیز گفت: وزارت کشور برای چابک سازی بدنه شهرداری ها، سازمان های شهرداری را به 13 سازمان تقلیل داده است که در میان آنها سازمان گردشگری وجود ندارد.

وی یادآور شد: این وزارت چند پیشنهاد برای شهرداری ها دارد که اگر بخواهند در حوزه گردشگری کار کنند، یکی از معاونان سازمان فرهنگی و اجتماعی را به عنوان معاون گردشگری معرفی کند.

وی گفت: شهرداری تبریز نیز در این خصوص بررسی های لازم را انجام خواهد داد، اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 932

به "بررسی اساسنامه سازمان سرمایه گذاری و جذب مشارکت های مردمی در وزارت کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی اساسنامه سازمان سرمایه گذاری و جذب مشارکت های مردمی در وزارت کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید