برگزاری چهارمین رویداد پیچ انیمیشن رویازی در تهران

به گزارش آموزشگاه ما، مرکز انیمیشن حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با هدف فراهم نمودن بستر توزیع عادلانه سرمایه، شفاف سازی اقتصاد انیمیشن؛ مشارکت در تأمین و فراوری محتوا، فرایند حرفه ای شدن استودیو های فراوری و مشارکت در سازمان یافتگی ساختار گروه های فعال در عرصه انیمیشن چهارمین رویداد پیچ انیمیشن رویازی را در سال 1401 برگزار می نماید.

برگزاری چهارمین رویداد پیچ انیمیشن رویازی در تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مرکز انیمیشن حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با هدف فراهم نمودن بستر توزیع عادلانه سرمایه، شفاف سازی اقتصاد انیمیشن؛ مشارکت در تأمین و فراوری محتوا، فرایند حرفه ای شدن استودیو های فراوری، مشارکت در سازمان یافتگی ساختار گروه های فعال در عرصه انیمیشن و یاری به پرداخت مجذوب نماینده فیلمنامه های انیمیشن در جهت جذب سرمایه؛ چهارمین رویداد پیچ انیمیشن رویازی را در سال 1401 برگزار می نماید.

شناسایی و تأمین خواسته های محتوایی سرمایه گذاران و خریداران انیمیشن و شناسایی و آموزش تخصصی تیم های مستعد و فعال در این عرصه از دیگر اهداف این رویداد است. بعلاوه بخش ویژه این دوره، برگزاری کارگاه های طراحی مجذوب نماینده ایده و یاری به توسعه خط دراماتیک آثار خواهد بود.

سومین دوره این رویداد بیست و هفتم آبان سال گذشته به ایستگاه پایانی خود رسید و 10 طرح حاضر در این مرحله به ارائه حرفه ای طرح های خود در مقابل مدیران فرهنگی و سرمایه گذاران بخش خصوصی حاضر در رویداد پرداختند.

دو طرح انیمیشن سینمایی رویاشهر و سریالی موزه انقراض (با نام نو چل پله زیر زمین) پیروز به جذب سرمایه شدند. سایر طرح ها نیز در راستا مذاکره برای سرمایه گذاری قرار دارند.

در این دوره علاقه مندان می توانند در 3 بخش فیلم سینمایی، سریال و میان رسانه ای بدون محدودیت در ژانر، تکنیک، مخاطب و مدت زمان اثر در این رویداد ثبت نام نمایند.

بر اساس اعلام دبیرخانه دائمی رویداد رویازی، مهلت ثبت نام در این رویداد از 1خرداد 1401 شروع می گردد و تا 1 مرداد 1401 ادامه خواهد داشت. فراورینمایندگان انیمیشن می توانند با تکمیل فرم ثبت نام در وب سایت رویازی به نشانی royazi.com طرح خود را برای شرکت در این رویداد ثبت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 923

به "برگزاری چهارمین رویداد پیچ انیمیشن رویازی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری چهارمین رویداد پیچ انیمیشن رویازی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید