تمرکز UNWTO و انجمن سفر آسیا اقیانوسیه بر آینده پایدار برای گردشگری

به گزارش آموزشگاه ما، هفدهمین مجمع سازمان جهانی گردشگری موسوم به UNWTO-PATA 2023 (گویلین، چین، 26-27 اکتبر) تمرکز خود را بر حداکثر کردن توانایی بخش گردشگری برای راهنمایی رشد، ایجاد انعطاف پذیری مالی و یاری به اهداف توسعه پایدار قرار داد. این انجمن یک پلتفرم پیشرو یکپارچه برای سیاستگذاران، رهبران تجاری و طیفی از ذینفعان گردشگری در آسیا و اقیانوسیه است.

تمرکز UNWTO و انجمن سفر آسیا اقیانوسیه بر آینده پایدار برای گردشگری

با همکاری سازمان دهندگان شهرداری گویلین و اداره فرهنگ و گردشگری منطقه خودمختار گوانگشی ژوانگ، و بعلاوه با یاری دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ، این انجمن برترین راه ها را برای معرفی پایداری بیشتر در هر سطح از زیست بوم گردشگری آنالیز کرد. زمینه های مختلفی مورد آنالیز نهاده شد، اما میان آنها بحث های اصلی بر سر اولویت هایی از جمله روندها، نوآوری و فناوری، آموزش و مهارت ها، و سرمایه گذاری سبز بود.

در این رویداد دو روزه، مداخلات کلیدی مقامات سازمان جهانی گردشگری، در کنار گفته های متخصصان از ادارات ملی گردشگری، سازمان های ملی گردشگری و سازمان های مدیریت مقصد، مقامات دولتی، سازمان های غیردولتی و دست اندرکاران صنعت گردشگری، سعی در نیل به این هدف داشت. از روندها، بینش ها، یافته ها و شیوه های پژوهشی برای توسعه سیاست های متمرکز بر پایداری بیشتر و بعلاوه افزایش آگاهی و آموزش در خصوص گردشگری پایدار در میان شرکت کنندگان در انجمن و عموم مردم، از جمله به وسیله استفاده مؤثرتر از داده ها، بهره گرفته خواهد شد.

این انجمن بعلاوه یک جلسه فنی سطح بالا که به وسیله UNWTO با موضوع بازاندیشی گردشگری در دوران پس از همه گیری: درک و انطباق با روندهای تازه سازماندهی شده بود، و یک میزگرد با تمرکز بر تقویت همکاری بین بازیگران دولتی و خصوصی برگزار کرد. در چارچوب این مجمع، مقامات UNWTO با مقامات کلیدی منطقه از جمله دبیر کمیته CPC و شهردار گویلین و نمایندگان دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ ملاقات کردند.

منبع: گردشبان
انتشار: 9 آبان 1402 بروزرسانی: 9 آبان 1402 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 1135

به "تمرکز UNWTO و انجمن سفر آسیا اقیانوسیه بر آینده پایدار برای گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرکز UNWTO و انجمن سفر آسیا اقیانوسیه بر آینده پایدار برای گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید