تیپ جدیدتان را از پیش تجسم کنید!

به گزارش آموزشگاه ما، اگر از سبک یکنواخت، معمولی و قابل پیش بینی خود خسته شده اید، راهکارهای زیر را پیروی نمایید تا بتوانید پیش از انتخاب سبکی نو، خود را با آن ظاهر متفاوت مجسم کنید.

تیپ جدیدتان را از پیش تجسم کنید!

مرحله اول: ابتدا سعی کنید از شخص یا سبکی معین الهام بگیرید.

بیشتر از قبل مجله های مد و فشن بخوانید. برنامه های تلویزیونی مد را تماشا کنید. سری به وبلاگ های مرتبط با مد بزنید. اگر دوست دارید از سبک شخص خاص یا دوره معینی پیروی کنید، با مطالعه و مشاهده مجله و برنامه های مد خواهید فهمید که در پی چه سبک و تیپی هستید و کدام یک از سبک ها شما را تحت تأثیر خود قرار می دهد. زمانی که پیروز شدید سبک مورد نظر و دلخواه خود را پیدا کنید، از این پس طبق همان سبک پیش بروید.

مرحله دوم: یک فهرست از چیزهایی تهیه کنید که شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

می توانید تابلویی از تصاویر یا سبک هایی که به سبک دلخواه شما نزدیک است تهیه کنید. بهتر است این تصاویر تمام عناصر از جمله لباس، کفش، زیورآلات و غیره را داشته باشند.

مرحله سوم: ملزومات خود را معین کنید.

عناصر کلیدی برای داشتن سبک مورد نظرتان چه موادی هستند؟ به عنوان مثال آیا دامن کوتاه یا شلوارهای جین جذب تناسبی با این سبک خواهند داشت یا نه؟ سعی کنید حداقل 5 عنصر کلیدی متناسب با سبک مورد نظرتان شامل لباس، کفش، زیورآلات و نیز نوع آرایش را معین کنید.

مرحله چهارم: فهرستی از هر آنچه که نیاز دارید تهیه کنید.

شما قبلاً فهرستی از ملزومات سبک دلخواهتان تهیه کردید و اکنون باید فهرستی از چیزهایی که در حال حاضر ندارید و جزو ملزومات سبک مورد نظر شماست تهیه کنید. به عنوان مثال، یک کیف بنددار چرم، یا یک شال ساده مشکی. اگر از نظر مالی در حال حاضر شرایط خوبی دارید، سری به مراکز خرید بزنید یا فروشگاه های اینترنتی را جستجو کنید. خرید از فروشگاه های اینترنتی اغلب به دلیل قیمت های پایین تر به صرفه تر خواهد بود. خرید آنلاین برای وسایلی مانند زیورآلات روش خوبی است اما برای خرید لباس یا کفش به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود.

مرحله پنجم: از سبکی که انتخاب کرده اید مطمئن شوید.

پیش از خرید وسایل موجود در فهرست نیازهایتان، جزییات سبک انتخابی خود را علاوه بر فهرست ملزومات آن سبک را به دقت بررسی کنید.

مرحله ششم: تمام چیزهایی که با سبک مورد نظرتان مرتبط است را از کمدها خارج کنید.

لباس ها و سایر متعلقات از جمله کیف، کفش و زیورآلات را هر کدام جداگانه به صورت یک ست کامل در طبقه ای مجزا قرار دهید.

مرحله هفتم: حداقل 5 ست کامل لباس شامل تمام عناصر را برای خود معین کنید.

هر کدام از آنها را با حوصله امتحان کنید و جزئیات را از قلم نیاندازید. به این ترتیب ایرادها و ناهماهنگی ها را متوجه خواهید شد. ناهماهنگی ها را با چیزهای دیگر جابه جا کنید.

مرحله هشتم: از ست لباس هایی که تأیید می کنید عکس بگیرید.

زمانی که تمام عناصر یک ست لباس را که امتحان کرده اید، تأیید کردید عکسی از خود بگیرید و چاپ کنید. از هرچند دست لباسی که با هم ست کرده اید عکس داشته باشید. عکس ها را داخل کمد یا کنار جالباسی یا هرجایی که مقابل چشمتان باشد بگذارید. روزهایی که نمی توانید در انتخاب لباس تصمیم بگیرید این عکس ها به شما کمک خواهند کرد.

مرحله نهم: اکنون که ست لباس های خود را معین کرده اید، به مدل مو و آرایش بپردازید.

با کمک برخی ویدیوهای آموزشی در یوتیوب می توانید مدل های موی مختلفی یاد بگیرید. بعد از انتخاب مدل های مو، به نوع آرایش می رسیم. رژ لب، براق کننده، کرم زیرسازی، حداقل یک پالت سایه چشم از رنگ های مورد پسندتان و یک خط چشم، لوازمی هستند که برای آرایش به آنها نیاز دارید. برای استفاده از خط چشم مایع باید دست هایی ثابت و بدون لغزش داشته باشید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 953

به "تیپ جدیدتان را از پیش تجسم کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیپ جدیدتان را از پیش تجسم کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید