خبرنگاران پروانه فعالیت مراکز گردشگری زنجان الکترونیکی صادر می گردد

به گزارش آموزشگاه ما، زنجان - خبرنگاران - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: تمام مجوزها و پروانه های فعالیت مراکز گردشگری این استان به منظور هوشمند سازی، تسهیل و تسریع دسترسی عموم به خدمات دولتی از ابتدای اردیبهشت ماه به صورت الکترونیکی صادر می گردد.

خبرنگاران پروانه فعالیت مراکز گردشگری زنجان الکترونیکی صادر می گردد

امیر ارجمند روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: برای توسعه دولت الکترونیک و حذف فرآیندهای زائد و وقت گیر در صدور مجوزها و پروانه های فعالیت مراکز گردشگری، سامانه جامع آمار و اطلاعات، فعالیت خود را از اول اردیبهشت آغاز نموده و صدور و تمدید تمام مجوزها به وسیله این سامانه انجام می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: این سامانه ضمن صرفه جویی در زمان و تسهیل کار برای متقاضیان، برای کاهش بروکراسی اداری و توسعه دولت الکترونیک طراحی و راه اندازی شده است.

ارجمند توضیح داد: کارکرد دیگر این سامانه به روزرسانی و تسهیل آمارگیری از تمام مراکز گردشگری برای مدیریت و برنامه ریزی های آینده معاونت گردشگری و تشخیص احتیاج استان برای تکمیل و توسعه مراکز گردشگری استان است، با توجه به این کارکرد، لازم است تمام متقاضیان صدور و تمدید مجوز، به آدرس اینترنتی www.myst.mcth.ir مراجعه و نسبت به تکمیل درخواست خود اقدام نمایند.

وی یادآور شد: در این سامانه پس از ثبت نام اولیه و با توجه به احتیاج متقاضی فرآیند آغاز می گردد و در واقع تمام تعاملات میراث فرهنگی با متقاضیان از زمان ثبت تقاضا برای اخذ مجوز تا صدور مجوز و در صورت احتیاج تمدید مجوزهای صادرشده نیز به وسیله این سامانه صورت می گیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 520

به "خبرنگاران پروانه فعالیت مراکز گردشگری زنجان الکترونیکی صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پروانه فعالیت مراکز گردشگری زنجان الکترونیکی صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید