تور استرالیا: شناسایی 46 اثر مضر شبکه های اجتماعی به وسیله دانشمندان استرالیا، اضطراب و خودکشی در صدر

به گزارش آموزشگاه ما، دانشمندان با مروری بر 50 مطالعه که از سال 2003 اجرا شده هشدار می دهند، 46 اثر مضر در ارتباط با استفاده از رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام وجود دارد.

تور استرالیا: شناسایی 46 اثر مضر شبکه های اجتماعی به وسیله دانشمندان استرالیا، اضطراب و خودکشی در صدر

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از دیلی میل، دانشمندان استرالیایی با مروری بر 50 مطالعه که از سال 2003 اجرا شده هشدار می دهند، 46 اثر مضر در ارتباط با استفاده از رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام وجود دارد.

46 اثر مضر رسانه های اجتماعی شامل اضطراب، احساس گناه و تحریک به خودکشی است؛ به گفته کارشناسان، بیشتر تحقیقات بر مزایای شبکه های اجتماعی متمرکز شده و این بدان معناست که آثار منفی شبکه هایی مانند فیس بوک و توییتر نادیده گرفته می گردد.

دانشگاهیان دانشگاه فناوری سیدنی اثرات مضر را در ارتباط با استفاده از فیس بوک، توییتر و اینستاگرام گزارش نموده و در مقاله ای تازه نشان می دهند که اضطراب، افسردگی، آزار و اذیت، تحریک به خودکشی، بحث در فضای مجازی، بزهکاری، حسادت، اطلاعات بیش از حد و عدم ایمنی آنلاین وجود دارد.

به طور کلی، به گفته کارشناسان، مسائل مربوط به رسانه های اجتماعی از مسائل سلامت جسمی و روانی گرفته تا تأثیرات منفی بر عملکرد شغلی و تحصیلی و بعلاوه مسائل امنیتی و خصوصی است. تا کنون، تحقیقات روی شبکه های اجتماعی بر مزایا و پتانسیل آنها متمرکز بوده است.

برای انجام این مطالعه، تیم تحقیقاتی بیش از 50 مقاله تحقیقاتی منتشر شده بین سال 2003 ، زمانی که رسانه های اجتماعی هنوز در مراحل ابتدایی خود بودند تا 2018 را مرور کردند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 671

به "تور استرالیا: شناسایی 46 اثر مضر شبکه های اجتماعی به وسیله دانشمندان استرالیا، اضطراب و خودکشی در صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا: شناسایی 46 اثر مضر شبکه های اجتماعی به وسیله دانشمندان استرالیا، اضطراب و خودکشی در صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید