عابدینی: ضدعفونی لوازم شمشیربازی واقعا سخت است، در کمیسیون ورزشکاران مسئله ای با کسی نداریم

به گزارش آموزشگاه ما، ملی پوش شمشیربازی کشورمان گفت: به دلیل جنس آهنی شمشیر و ماسک شمشیربازی، کار ضدعفونی برای ما مشکل شده است.

عابدینی: ضدعفونی لوازم شمشیربازی واقعا سخت است، در کمیسیون ورزشکاران مسئله ای با کسی نداریم

مجتبی عابدینی بازیکن المپیکی تیم ملی شمشیربازی کشورمان در گفت وگو با ، درباره شرایط تمرینات این روزهای خود اعلام کرد: در این چند ماه طبق برنامه های کادر فنی و البته وسایلی که کمیته ملی المپیک برایمان تدارک دیده اند، تمرینات را دنبال می کردم و در روز های آینده هم با رعایت شیوه نامه ها تمرینات را شروع می کنیم.

المپین شمشیربازی ایران درباره ضدعفونی کردن وسایل شمشیربازی اعلام کرد: ضدعفونی کردن شمشیر که از جنس آهن بوده بسیار مشکل است. البته ماسک هم از این قاعده مستثنی نیست و وقتی ماسک می زنیم در تنفس خلل وارد می نماید. بنابراین در بحث ضدعفونی وسایل شمشیربازی باید دقیق تر عمل کنیم.

عابدینی در خصوص حضور خود به عنوان نایب رئیس کمیسیون ورزشکاران در کمیته ملی المپیک اظهار کرد: حضور در کمیسیون ورزشکاران تنها برای شمشیربازی امتیاز به حساب نمی آید و مطالبات تمامی ورزشکاران را پیگیری می کنم.

او درباره اختلاف هادی ساعی با حضور حمیده عباسعلی در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک گفت: حضور ورزشکاران رشته های مختلف در کمیسیون از نظر همه مفید و کلیدی است. البته اعتراضاتی هم بود که در نهایت حل شد و علاقه ای نداریم به این قضیه دامن بزنیم.

عابدینی در ادامه درباره احتمال برگزاری تمرینات تیم ملی شمشیربازی در فضای باز اعلام کرد: درباره برگزاری تمرینات در فضای باز اطلاعی ندارم، اما باید شرایط را سنجید. در شمشیربازی تمرینات احتیاج به سالن دارد و بعضی ساز و کار ها باید رعایت گردد. به هر حال در هر شرایطی به عنوان ورزشکار به تمرین می پردازیم.

بازیکن تیم ملی شمشیربازی در خاتمه اعلام کرد: از باقرزاده رئیس فدراسیون و اعضای کمیته ملی المپیک کمال تشکر را دارم که در هر حالتی از ما حمایت نموده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 46

به "عابدینی: ضدعفونی لوازم شمشیربازی واقعا سخت است، در کمیسیون ورزشکاران مسئله ای با کسی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عابدینی: ضدعفونی لوازم شمشیربازی واقعا سخت است، در کمیسیون ورزشکاران مسئله ای با کسی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید