فالوئرهای حساب توئیتر رئیس جمهور آمریکا صفر می گردد

به گزارش آموزشگاه ما، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، فرایند انتقال ریاست جمهوری در آمریکا پیچیده و نیازمند ارتشی کوچک از کارمندان و فعالیت های متعدد قبل از روز تحلیف است. در این میان موارد لجستیکی دیگری نیز باید در فرایند انتقال در نظر گرفته گردد که یکی از آنها نظارت بر حساب های کاربری دولت در شبکه های اجتماعی است.

فالوئرهای حساب توئیتر رئیس جمهور آمریکا صفر می گردد

به همین دلیل هنگامیکه دولت جو بایدن به عنوان رئیس جمهور فعالیت کنترل بعضی حساب های کاربری توئیتر در ماه ژانویه را به دست گیرد، فالوئرهای این حساب ها نیز حذف می شوند.

یکی از مهم ترین حساب های کاربری در این زمینهPOTUS@ است که بیش از 33.2 میلیون فالوئر دارد و حساب کاربری رئیس جمهور آمریکا به حساب می آید. بعضی دیگر از آنها حساب کاربری کاخ سفید، همسر رئیس جمهور و سخنگوی کاخ سفید است. حساب کاربری تیم انتقالی به کاخ سفید تبدیل می گردد.

در سال 2017 میلادی به محض آنکه دونالد ترامپ وارد کاخ سفید شد، توئیتر، پیغام های دولت اوباما را در حساب POTUS با یک حساب جدید به نام POTUS44@ ذخیره کرد که تمام فالوئرهای آن حفظ شد و البته فالوئرهای دولت ترامپ نیز به حساب کاربری تازه POTUS افزوده شدند.

اما این بار اوضاع فرق می نماید. راب فلاهرتی مدیر دیجیتال بایدن در بیانیه ای گفت توئیتر فالوئرهای حساب کاربری مذکور را منتقل نمی نماید. او به بلومبرگ گفت هرچند تیم بایدن با این تصمیم مخالفت کردند اما شرکت مذکور همچنان موضع خود را حفظ نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 248

به "فالوئرهای حساب توئیتر رئیس جمهور آمریکا صفر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فالوئرهای حساب توئیتر رئیس جمهور آمریکا صفر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید