قسمت دوم بازی Oxenfree برای کامپیوتر و سوییچ معرفی گردید

به گزارش آموزشگاه ما، استودیوی بازی سازی نایت اسکول از ساخت دنباله بازی ترسناک Oxenfree خبر داده است. داستان این بازی مستقل که چند سالی است از عرضه آن می گذرد، در دنباله مستقیم آن به نام Oxenfree 2: Lost Signals ادامه خواهد یافت. زمان عرضه مشخصی برای این بازی در نظر گرفته نشده، اما گفته شده است که می توانیم در امسال میلادی و روی پلتفرم های کامپیوتر و نینتندو سوییچ انتظار عرضه آن را داشته باشیم.

قسمت دوم بازی Oxenfree برای کامپیوتر و سوییچ معرفی گردید

بازی Oxenfree یکی از تجربه های متفاوت سبک ترسناک در چند سال گذشته است. بازی از دید چند شخصیت مختلف دنبال می شود که همگی به جزیره ای ناشناخته آمده اند و درگیر داستان های مختلف ساکنان مرده این جزیره می شوند. یکی از نکات جذاب Oxenfree، به عنوان یک بازی مستقل، چگونگی شکل گیری دیالوگ هاست. شخصیت های بازی در همه حال مشغول رفت و آمد و صحبت با یکدیگر هستند، آن هم در حالی که ما به عنوان بازی نماینده، جریان دیالوگ ها را انتخاب می کنیم. بدون هیچ وقفه ای و با توجه به انتخاب های ما، دیالوگ ها ادامه پیدا می نمایند و فرایند داستان تغییر پیدا می نماید. صد البته که بازی صداگذاری شگفت انگیزی دارد که به زنده شدن شخصیت هایش که حتی چهره آن ها را هم نمی بینیم، یاری بزرگی نموده است.

دنباله این بازی یعنی Oxenfree 2 پنج سال پس از وقایع بازی اصلی روی می دهد. شخصیتی جدید به نام رایلی، شخصیت اصلی قصه خواهد بود. رایلی که یک پژوهشگر محیط زیست است، به شهر کودکی خود بازمی شود تا سیگنال های رادیویی عجیبی را آنالیز کند. سیگنال های رادیویی، عامل اصلی پیش برنده داستان در قسمت اول این بازی بودند و ارواح به وسیله آن ها با شخصیت های بازی ارتباط برقرار می کردند.

اطلاعات بیشتری از بازی ارائه نشده و نمی دانیم که دقیقا چه ارجاعاتی قرار است به قسمت اول Oxenfree در این دنباله وجود داشته باشد. نه تنها بازی اصلی را می توان به چند صورت مختلف تمام کرد، بلکه تمام شخصیت ها ممکن است زنده بمانند یا بمیرند. اینکه دقیقا چگونه در Oxenfree 2، به عنوان دنباله ای مستقیم برای قسمت اول، با این موضوع برخورد شده و کدام خاتمه از سوی سازندگان اصلی قلمداد شده، معین نیست.

استودیوی نایت اسکول، در فاصله بین قسمت اول و دوم Oxenfree دو بازی دیگر هم ساخته است. یکی از آن ها به نام Afterparty از نظر گیم پلی فرایندی مشابه با همین بازی ها دارد، ولی داستانی کمدی و بامزه تعریف می نماید و ساخته دیگر آن ها، یک بازی موبایل بر اساس سریال مستر ربات بوده است.

می توانید در ادامه تریلر رونمایی بازی Oxenfree 2: Lost Signals را ببینید. تا خاتمه سال می توانید انتظار عرضه بازی را داشته باشید.

منبع: NightSchoolStudio.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 461

به "قسمت دوم بازی Oxenfree برای کامپیوتر و سوییچ معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت دوم بازی Oxenfree برای کامپیوتر و سوییچ معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید