مشارکت 90 کتابفروشی قُمی در پاییزه 1400

به گزارش آموزشگاه ما، رئیس اداره کتاب و معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، با اشاره به طرح پاییزه 1400 در گفت وگو خبرنگار خبرنگاران در قم، با بیان اینکه طرح پاییزه کتاب همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب برگزار می شود، این همزمانی را به فال نیک گرفت و گفت: مدت اجرای پاییزه کتاب تاریخ 29 آبان تا 3 آذر به مدت پنج روز ادامه دارد.

مشارکت 90 کتابفروشی قُمی در پاییزه 1400

روح الله کریمی اضافه کرد: میزان یارانه خرید برای کتاب های تالیفی در این طرح 20 درصد و برای کتاب های ترجمه 15 درصد و سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر سه میلیون ریال و سقف یارانه خرید برای هر خریدار 600 هزار ریال است.

رئیس اداره کتاب و معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، تعداد کتابفروشی های مشارکت کننده این استان را 90 کتابفروشی بیان نمود و اضافه کرد: همیشه و در طرح های فصلی کتابفروشی های قم از این طرح ها استقبال خوبی داشته اند و این اتفاق در طرح پاییزه با مشارکت 90 کتابفروش تکرار شد.

وی یادآور شد: این طرح شامل کتاب های عمومی، دانشگاهی،کودک و نوجوان است و کتاب های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک و کتاب هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب ثبت نشده است مشمول طرح نخواهند شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 747

به "مشارکت 90 کتابفروشی قُمی در پاییزه 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 90 کتابفروشی قُمی در پاییزه 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید