ناکارآمدی مسئولان برای حل مسائل 12 ساله محله عباس آباد شهرری

به گزارش آموزشگاه ما، تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به مشکل 12 ساله محله عباس آباد شهر ری گفت امروز مردم از بحران ناکارآمدی بعضی از مسئولان رنج می برند.

ناکارآمدی مسئولان برای حل مسائل 12 ساله محله عباس آباد شهرری

جعفر شربیانی در تذکر امروز خود در جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان این مطلب اضافه نمود: در بازدیدی که روز گذشته از محله عباس آباد شهرری در منطقه 20 داشتم، شهروندان نسبت به عدم برطرف معضلات کانال فاضلابی که از میان این محله می گذرد، انتقاداتی داشتند.

وی با بیان اینکه کانال فاضلاب به طول یک کیلومتر که از میان محله عباس آباد شهرری می گذرد، زندگی را برای آن ها غیر ممکن نموده است، ادامه داد: امروز مردم از بحران ناکارآمدی رنج می برند. اینکه مردم یک محله چنین مسئله ای را 12 سال به شیوه های مختلف به وسیله شورایاری، مسئولان نظارتی و مجموعه های ذیربط پیگیری نمایند اما به نتیجه ای نرسند، نشان دهنده اوج ناکارآمدی مسئولان در حل این مساله است.

این عضو شورای شهر تهران اعلام کرد: از شرکت آب و فاضلاب منطقه ای تهران خواهان برطرف این مشکل هستیم و اگر این مجموعه ها اراده ای برای حل این معضل ندارند، از شخص وزیر نیرو می خواهیم تا عزم جدی ای برای حل این مشکل داشته باشند.

وی یادآور شد: حتی یک روز هم نه اعضای شورای شهر و نه هیچ یک از مسئولان کشور نمی توانند در خانه های کنار این کانال فاضلاب زندگی نمایند، چرا که بوی تعفن آن زندگی مردم را دچار اختلال نموده است.

شربیانی تاکید نمود: مسئولان ذیربط حتما باید یک پاسخ قانع نماینده و زمان مشخصی را برای حل این مشکل اعلام نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 772

به "ناکارآمدی مسئولان برای حل مسائل 12 ساله محله عباس آباد شهرری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکارآمدی مسئولان برای حل مسائل 12 ساله محله عباس آباد شهرری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید