پوتین: عادی سازی اوضاع در قره باغ بسیار مهم است

به گزارش آموزشگاه ما، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان امروز چهارشنبه با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مسکو ملاقات کرد.

پوتین: عادی سازی اوضاع در قره باغ بسیار مهم است

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در این ملاقات گفت: موضوعات مختلفی در این نشست مورد بحث و آنالیز نهاده شد؛ اما ضروری ترین مسئله کنونی عادی سازی اوضاع در قره باغ است.

نخست وزیر ارمنستان یز در این ملاقات خطاب به رئیس جمهور روسیه گفت: حضور صلح بانان روسیه در قره باغ عامل مهمی در ثبات و امنیت منطقه است.

وی در ادامه از روسیه در مورد آزادی اسرای جنگی کشورش در جریان درگیری در قره باغ و نیز ارسال واکسن کرونا ساخت مسکو به ایروان درخواست یاری کرد.

به گزارش آرما پرس، نیکول پاشینیان در ملاقات با پوتین اضافه نمود: موضوعات همکاری های مالی از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است. امروز می خواهم در مورد امکان ساخت نیروگاه هسته ای جدید در ارمنستان توسط مسکو با رییس جمهور روسیه مصاحبه کنم.

دُور جدید درگیری های نظامی میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان که از ششم مهر ماه سال گذشته شروع شده بود، در آبان ماه با میانجیگری روسیه و امضای توافق صلح میان رؤسای جمهوری روسیه و آذربایجان و همچنین نخست وزیر ارمنستان به سرانجام رسید.

به موجب این توافق، ارمنستان متعهد به خروج از مناطق اشغالی جمهوری آذربایجان شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 387

به "پوتین: عادی سازی اوضاع در قره باغ بسیار مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: عادی سازی اوضاع در قره باغ بسیار مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید