10 ضدقهرمان که ممکن است در فیلم بلک آدام ببینیم

به گزارش آموزشگاه ما، تا پخش فیلم بلک آدام در یک سال آینده، هواداران به این فکر می نمایند آیا ممکن است گرنی گوودنس یا وندال وحشی در فیلم حضور داشته باشند. این فیلم با بازی دواین جانسون در نقش بلک آدام در تاریخ اکران 29 ژوئیه 2022 اکران خواهد شد.

10 ضدقهرمان که ممکن است در فیلم بلک آدام ببینیم

کمپانی برادران وارنر لیست کامل بازیگران را منتشر و تأیید نموده است که فیلم بلک آدام را به عضویت انجمن عدالت آمریکا درخواهد آورد. اگر بلک آدام شخصیت بد نیست، این برآورد ها به وجود می آید که چه کسی نقش منفی فیلم خواهد بود. با گذشت چند دهه از داستان های کمیک بلک آدام، شزم و انجمن عدالت آمریکا، مطمعنا ضدقهرمان های شرور و خبیث برای مقابله با این قهرمانان کم نیستند.

10. مستر مایند (Mr. Mind)

در حالی که فیلم شزم جذابیت های جالبی برای هواداران داشت، اما بزرگترین شک در انتهای تیتراژ سرانجامی بود که یکی از معروف ترین شخصیت های شرور مقابل شزم معرفی گردید. بسیاری از هواداران انتظار داشتند که خود بلک آدام در فیلم حضور یابد.

ممکن است مستر مایند فقط یک کرم هزارپا به نظر برسد، اما او یک موجود فوق العاده باهوش با قدرت روانی است که به طور منظم گروه فوق شرور و جامعه هیولاهای شرور را اداره می نماید. با توجه به اینکه به نظر نمی رسد مستر مایند در فیلم شزم: خشم خدایان (Shazam: Fury of the Gods) حضور داشته باشد، پس می تواند در فیلم بلک آدام حضور یابد و تقابل جالبی با دواین جانسون داشته باشد.

9 . پادشاه یخی (The Frost King)

تهدیدی که به تازگی برای لیگ عدالت در کمیک ها ایجاد شد، موجودی به نام پادشاه یخی است که در لیگ عدالت: زمستان بی سرانجام، با طوفان برفی ابدی بر روی زمین مشکل ایجاد کرد. پادشاه یخی دارای نیروهای یخی خداگونه است و توانایی ایجاد هیولاهای یخی، مانند یک نسخه شیطانی از السا (یا یک نسخه مردانه از ملکه برفی) را دارد.

از همه مهم تر، بلک آدام مستقیما به پادشاه یخی ارتباط دارد زیرا او قرن ها پیش به زندانی کردن پادشاه یخی یاری کرد (همراه با یاری مادر زن شگفت انگیز، هیپولیتا). در واقع، فقط به لطف تهدید پادشاه یخی بود که آدام توسط جادوگر شزم زنده شد.

8. انجمن بی عدالتی (Injustice Society)

اگر انجمن عدالت آمریکا با بلک آدام درگیر گردد، ممکن است دشمنن اصلی آن ها یعنی انجمن بی عدالتی هم با آن ها درگیر گردد.

انجمن بی عدالتی طی سال های گذشته اعضای زیادی داشته است، از جمله آیسیکل یخی، برین ویو پیشگو، پر دگاتون دانشمند نازی و متفکر نابغه که به زودی در کمیک جوخه انتحار سال جاری حضور خواهند یافت. در مجموعه تلویزیونی دختر ستاره ای که در حال پخش است، اعضای اصلی انجمن عدالت آمریکا توسط انجمن بی عدالتی کشته شدند.

7. چهار سوار آخرالزمان (Four Horsemen Of Apokolips)

چهار سوار دی سی از قدرتمندترین و وحشتناک ترین دشمنانی بودند که بلک آدام تا آن موقع با آن ها جنگیده بود و تنها با تجربه های شخصی عالی خود آن ها را شکست داد. سواران دشمنان زیست محیطی هستند و برای نابود کردن ابرقهرمانان و فراهم کردن آخرالزمان دارک ساید، طراحی شده بودند.

آن ها ابتدا علیه بلک آدام و سرزمین مادری اش کاهنداک (Kahndaq) که پس از بحرانی بزرگ تجدید حیات یافته بود و به او و خانواده اش (ایسیس، اوزیریس و سوبک تمساح سخنگو) رسیده بود، فرستاده شدند. متأسفانه سوبک به دلیل قحطی اوزیریس را کشت. ایسیس توسط سموم بیماری زا کشته شد. در نهایت بلک آدام آن ها را کشت و این حادثه او را به یک شرور بدذات تبدیل کرد.

6. گرنی گوودنس (Granny Goodness)

در حال حاضر اگر نکته ای در دنیای دی سی باشد که هواداران نسبت به آن اعتراض داشته باشند، آن نحوه ادامه خط فرایند داستانی است که توسط لیگ عدالت زک اسنایدر تعیین شده است. ممکن است زمان بندی نایتمر، بدون لیگ عدالت 2، برای ادامه دادن مشکل ساز گردد. اما فیلم های دنیای توسعه یافته دی سی مانند بلک آدام می توانند شخصیت های شرور دیگری مانند استپن ولف را نشان دهند.

گرچه ممکن است دارک ساید کمی آزاردهنده باشد، اما یک خبیث خطرناک تر می تواند گرنی گوودنس باشد. گرنی گوودنس با وجود حضور به عنوان یک پیرزن، به اندازه استپن ولف قدرتمند است و گروهی از زنان را که به اندازه کافی برای مبارزه با زن شگفت انگیز مهارت دارند، فرماندهی می نماید. همه آن ها می توانند دشمنان خارق العاده انجمن عدالت آمریکا باشند.

5. فلیکس فاوست (Felix Faust)

جادوگر قدرتمند، فلیکس فاوست، یکی از ظالم ترین مردان دنیا دی سی است. جادوگر تاریکی یکی از اعضای دیرینه تیم دشمنان شرور (جامعه بی عدالتی) بوده و در شکنجه و اسارت دیگران تبحر دارد و روح خود را به احزاب مختلف فروخته است. درباره بلک آدام، فاوست همسرش ایسیس را دستگیر و برده کرد و آدام مجبور بود برای پس دریافت او بجنگد.

4. وندال وحشی (Vandal Savage)

ضروری است شخصیت منفی فیلم بلک آدام به اندازه کافی قوی باشد تا بتواند تهدیدی برای آدام و جامعه عدالت باشد. وندال وحشی در اصل یک انسان اولیه بود که هزاران سال پیش زندگی می کرد. با این حال، برخورد با یک سنگ فضایی مرموز او را تغییر داد و او را باهوش تر، قوی تر و غیرقابل کنترل کرد.

گویا او بزرگترین فاتح تاریخ به شمار می رود و طی سال های گذشته یکی از دشمنان اصلی انجمن عدالت آمریکا بوده است. از آنجا که آدام هزاران سال سن دارد، وندال وحشی دشمنی مناسب برای او خواهد بود، به خصوص اگر این فیلم نشان دهد که آن ها چندین بار در طول قرن ها با یکدیگر روبه رو شده و مبارزه نموده اند.

3. هفت دشمن مرگبار انسان (Seven Deadly Enemies Of Man)

هفت دشمن مرگبار انسان که با نام هفت گناه مرگبار هم شناخته می گردد، یک انتخاب جذاب برای نقش ضدقهرمان در فیلم بلک آدام خواهد بود.

بازگشت آن ها برای بلک آدام خوب است زیرا آن ها به لطف سقوط آدام از کرامت و بزرگی، از زندان آزاد شدند. این امر منجر به ویرانی کاهنداک، خانه آدام شد تا این که جادوگر شزم توانست آن ها را صخره نموده و به دام بیندازد. بازگشت آن ها برای رویارویی مجدد با بلک آدام می تواند راهی برای رهایی بلک آدام باشد.

2. اکلیپسو (Eclipso)

اکلیپسو شرور یکی از قدرتمند ترین دشمنان دنیا دی سی، یکی از ضدقهرمان های اصلی برای جامعه عدالت و شزم، و دشمنی تمام عیار برای بلک آدام است. اکلیپسو موجودی شیطانی و باستانی با روحی انتقام جو است.

روح او در هزار کریستال سیاه قرار گرفته است و اگر همه آن ها نابود شوند، تمام قدرت او از بین می رود. اکلیپسو یک بار برای انتقام از شزم، اسپکتر را فریب داد تا به همه موجودات سحرآمیز حمله کند. او به زودی به عنوان شرور اصلی در فصل 2 دختر ستاره ای دیده خواهد شد، بنابراین مخاطبان به زودی با او بیشتر آشنا می شوند.

1.سوپرمن (Superman)

بعید به نظر می رسد، اما داشتن سوپرمن (هنری کویل) به عنوان حریف اصلی بلک آدام یک چرخش خارق العاده و بازگشت عالی برای این شخصیت، به خصوص پس از حضور افتخاری اش در انتهای شزم، خواهد بود.

بلک آدام مدت ها حریف سوپرمن بود، بنابراین اگر سوپرمن در این فیلم حضور داشته باشد، حتما درگیری های شدیدی بین این دو شکل می گیرد که بسیار تماشایی خواهد بود.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 507

به "10 ضدقهرمان که ممکن است در فیلم بلک آدام ببینیم" امتیاز دهید

3 کاربر به "10 ضدقهرمان که ممکن است در فیلم بلک آدام ببینیم" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ضدقهرمان که ممکن است در فیلم بلک آدام ببینیم"

1 دیدگاه

مارول فن 1 آذر 1400

اخه سوپرمن ضد قهرمانه

پاسخ به مارول فن
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید