123 طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای استان سمنان افتتاح می گردد

به گزارش آموزشگاه ما، صمیمیان گفت: 123 طرح عمرانی و خدماتی به ارزش نزدیک به 67 میلیارد و 702 میلیون تومان به مناسبت روز ملی روستا و عشایر در روستاهای استان افتتاح می گردد.

123 طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای استان سمنان افتتاح می گردد

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: 123 طرح آماده بهره برداری در روستاهای استان سمنان به مناسبت روز ملی روستا و عشایر مربوط به 9 دستگاه اجرایی استان سمنان است.

وی بیان نمود: 26 طرح از مجموع 123 طرح آماده افتتاح با اعتبار نزدیک به 13 میلیارد و 348 میلیون تومان در روز روستا و عشایر در استان سمنان مربوط اداره به امور عشایری، چهار طرح مربوط به اداره کل دامپزشکی، 12 طرح مربوط به راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

وی یادآور شد: 54 طرح با اعتبار نزدیک به 16 میلیارد و 330 میلیون تومان مربوط به سازمان جهاد کشاورزی، سه طرح مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، یک طرح مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، 9 طرح مربوط به شرکت توزیع نیروی برق، یک طرح مربوط به تعاون روستایی استان، 11 طرح مربوط به دهیاری های شهرستان میامی و 2 طرح مربوط به نوسازی مدارس استان سمنان در روز ملی روستا و عشایر در استان سمنان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان اضافه نمود: طرح های عمرانی افتتاحی روستاهای استان در روز ملی روستا و عشایر در زمینه های مختلف از جمله بهسازی و آسفالت معابر، لای روبی قنات، ساخت خط انتقال آب، اجرای طرح هادی، توسعه فضای آموزشی، اجرای طرح اقتصاد و اشتغال زا و ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: توسعه روستاها در اولویت برنامه ریزی ها برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی است.

بر پایه سرشماری نفوس ومسکن سال 1395 کشور، از مجموع جمعیت بیش از 702 هزار نفری استان سمنان 45 هزار و 816 خانوار روستایی در 549 روستا و آبادی استان زندگی می نمایند.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1401 بروزرسانی: 14 مهر 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 986

به "123 طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای استان سمنان افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "123 طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای استان سمنان افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید